کد خبر: ۲۳۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
فرصتی برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارها
با افزایش علاقۀ گردشگران به تجربۀ غذاهای محلی، چشم‌انداز بخش گردشگری روشن‌تر از گذشته شده است. این روند فرصت‌هایی را برای صنایع مختلف فراهم می‌کند تا از این فرصت در راستای توسعۀ کسب‌وکار خود استفاده کنند. اکثر متخصصان معتقدند که حضور در نمایشگاه مؤثرترین کانال بازاریابی و بهترین راه برای نشان‌دادن برند است.

با افزایش علاقۀ گردشگران به تجربۀ غذاهای محلی، چشم‌انداز بخش گردشگری روشن‌تر از گذشته شده است. این روند فرصت‌هایی را برای صنایع مختلف فراهم می‌کند تا از این فرصت در راستای توسعۀ کسب‌وکار خود استفاده کنند. اکثر متخصصان معتقدند که حضور در نمایشگاه مؤثرترین کانال بازاریابی و بهترین راه برای نشان‌دادن برند است.

حضور شرکت ژرف پویان ترنم باران و بازرگانی رنگین کمان در نمایشگاه ستاره‌ها

نمایشگاه ستاره‌ها، اختصاصی صنعت گردشگری، غذا و شیرینی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی است که هر ساله به همت کانون سـپهر پارسـیان برگزار می‌شود و توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. این کانون سابقه نزدیک به دو دهه در روابط عمومی تجاری برندینگ و برگزاری رویدادهای تخصصی متنـوع ملی و بین المللی را دارد و تلاش می‌کند پل ارتباطی قوی بین تامین‌کنندگان و خریداران باشد. نمایشگاه فوق امسال نیز با عنوان ستاره 4 از تاریخ ۷ الی ۱۰ آذر ماه سال جاری در مرکز تجاری سیتی استار (ستاره شهر) در منطقه گردشگری سپاد مشهد برگزار شد.

حضور شرکت ژرف پویان ترنم باران و بازرگانی رنگین کمان در نمایشگاه ستاره‌ها

 با توجه به اهداف نمایشگاه و میزان بسیار زیاد بازدیدکنندگان، شامل مدیران ارشد بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی، فعالین و متخصصین صنعت گردشگری و غذا، کارآفرینان، مهندسین و مدیران صنایع و اصناف مرتبط، این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای مشارکت قدرتمند برندهای تولیدی، خدماتی و همچنین فرصت بسیار خوبی نیز برای صاحبان مشاغل مرتبط به منظور افزایش تعاملات تجاری و عقد قراردادهای تجاری جدید و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌دهی به مشتریان بود.

این رویداد 4 روزه، کل زنجیره تامین صنعت غذا و گردشگری از قبیل رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، قنادی، نوشیدنی، تجهیزات و سایر صنایع مرتبط با حوزۀ گردشگری و صنعت غذا در شرق کشور را پوشش داده است.

یک فرصت عالی برای فعالان صنعت ایران

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه، مشارکت هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های معتبر توسعه دهندۀ راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است. حضور شرکت‌های بزرگی مانند شرکت ژرف پویان ترنم باران و بازرگانی رنگین‌کمان در نمایشگاه ستاره‌ها 4 فرصت تجاری ارزشمندی بود که به کسب‌وکارها اجازه داد، در این دوره از نمایشگاه با جدیدترین محصولات، نوآوری‌ها و راهکارهای نوین نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آشنا شوند.

شرکت ژرف پویان ترنم باران با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری مقیاس‌پذیر به کسب‌وکارها کمک می‌کند پایگاه مشتریان خود را افزایش دهند و عملکرد فروش و حسابداری و انبارداری را به راحتی مدیریت کنند. ساده‌سازی عملیات فروش، کاهش زمان انتظار مشتری و افزایش رضایت مشتریان برخی از مهم‌ترین مزایای راهکارهای نرم‌افزاری باران است که مستقیماً بر موفقیت و رشد کسب‌وکارها تاثیر می‌گذارد.

گروه بازرگانی رنگین کمان با هدف توسعۀ استفاده از تجهیزات کامپیوتری شروع به فعالیت کرده است و نقش بزرگی در استفادۀ هرچه بیشتر از تکنولوژی در کسب‌وکارها را برعهده دارد. تجهیزات بازرگانی رنگین کمان باعث تسهیل و تسریع روند فروش کالاها در مجموعه‌های مختلف می‌شود.

حضور شرکت ژرف پویان ترنم باران و بازرگانی رنگین کمان در نمایشگاه ستاره‌ها

این دو مجموعه نظر به اهمیت استفاده از تجهیزات مدرن در مشاغل مختلف خرده‌فروشی و رستوران‌داری همچون ادوار گذشته در این نمایشگاه شرکت کرده و مخاطبان خود را با آخرین راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این حوزه آشنا کردند و گامی در راستای یاری رساندن به صاحبان کسب‌وکارها برای تبدیل کسب‌وکار سنتی به مدرن و رشد و ارتقای روزافزون قدرت اقتصادی آن‌ها برداشتند.

جدیدترین راهکارهای فروشگاهی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دو مجموعه به شرح زیل است:

نرم‌افزار حسابداری باران به همراه افزونه‌ها


نرم‌افزار حسابداری باران یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری است که نسخه‌های متعدد رستورانی، کافی‌شاپی و فروشگاهی دارد و در سه سطح ساده، پیشرفته و ویژه طراحی و توسعه یافته است. نسخه فروشگاهی آن برای استفاده در فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی، لبنیاتی‌ها، آجیل و خشکبار، پروتئین‌فروشی، قنادی، سوپرمارکت و هایپرمارکت مناسب است. این نرم‌افزار به همراه افزونه‌های باشگاه مشتریان، افزونه پیامک‌رسان و نرم‌افزار نظرسنجی در نمایشگاه ستاره 4 عرضه می‌شوند.

ترازو فروشگاهی

ترازوی فروشگاهی دستگاه‌ مدرنی است که همۀ امکانات صندوق مکانیزه فروش، ترازو و چاپگر را دارد و برای هایپرمارکت‌ها، پروتئین فروشی‌ها و فروشگاه کوچک و بزرگی مناسب است که نیاز به توزین کالاهایشان دارند.

پرینتر لیبل

پرینتر لیبل‌زن دستگاه کوچکی است که برای چاپ لیبل و برچسب در فروشگاه‌ها و ادارت از آن استفاده می‌شود.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی یک سیستم کامپیوتری مجهز به صفحه نمایش لمسی است که نرم‌افزار فروشگاهی روی آن نصب می‌شود و فرآیند فروش را در فروشگاه‌ها ساده می‌کند.  معمولا سخت‌افزارهای دیگری مانند چاپگر فیش پرینتر و بارکدخوان نیز به آن وصل می‌شود.

بارکدخوان

بارکدخوان برای اسکن بارکد روی محصولات استفاده می‌شود و مدل‌های دستی یا ثابت، با سیم یا بی‌سیم، تک بعدی یا دو بعدی دارد. با مراجعه به غرفه رنگین کمان در نمایشگاه ستاره‌ها 4 می‌توانید از پرکاربردترین و جدیدترین مدل‌های بارکدخوان‌ها دیدن کنید.

فیش پرینتر

فیش پرینتر یا چاپگر رسید  دستگاهی است که به صندوق فروشگاهی متصل می‌شود و از آن برای چاپ سوابق تراکنش‌ها، سفارش‌ها و فاکتورها استفاده می‌شود.  

نمایشگر دوم

نمایشگر دوم یا نمایشگر مشتری به منظور نمایش قیمت و اقلام فاکتور در صندوق فروشگاهی برای خریدار استفاده می‌شود.

کیوسک سفارشگیر

این کیوسک‌ها نسل جدید کامپیوترهای صنعتی هستند که برای ارائه خدمات مختلف در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، رستوران‌ها، داروخانه‌ها و... طراحی شده‌اند. کیوسک سفارشگیر دستگاهی با صفحه نمایش لمسی مجهز به کارتخوان و چاپگر رسید است که به مشتریان امکان می‌دهد محصولات یا خدمات را بدون کمک یکی از کارکنان خریداری کنند. کیوسک سفارشگیر، یک فناوری اغلب نادیده گرفته شده است که می‌تواند کیفیت ارائۀ خدمات مشتری در اغلب کسب‌وکارها را افزایش دهد.

به طور کلی، سیستم‌های فروشگاهی تجهیزات ضروری برای کسب‌وکارهای مختلف هستند و به تسهیل فرآیند فروش، مدیریت موثر موجودی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک می‌کنند. ازآنجاکه ارائۀ خدمات خوب کلید حفظ مشتری است، بازرگانی رنگین کمان تلاش می‌کند با تجهیزات فروشگاهی متنوع به افزایش بهره‌وری و رشد و سودآوری کسب‌وکارها کمک ‌کند.

شرکت ژرف پویان ترنم باران و بازرگانی رنگین کمان در چهارمین نمایشگاه صنعت گردشگری، غذا، تجهیزات و صنایع ساختمانی میزبان بازدیدکنندگان بود و آن‌ها را با نوآوری‌ها و جدیدترین محصولات خود آشنا کرد. این نمایشگاه فرصت بازاریابی عالی برای مشاغل کوچک به منظور ایجاد شبکه و توسعه ارتباطات ارائه داد. امری که برای موفقیت در هر تجارتی ضروری است

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار