کد خبر: ۲۳۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
نرم ‌افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن (مدیریت حقوق و دستمزد) یک پلتفرم کاملاً یکپارچه و جامع است که به شما این امکان را می‌دهد تا از اطلاعات خام دستگاه حضور و غیاب که به‌صورت خودکار به داده‌های قابل استفاده و تحلیل تبدیل شده است، استفاده کنید.

نرم ‌افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن (مدیریت حقوق و دستمزد) یک پلتفرم کاملاً یکپارچه و جامع است که به شما این امکان را می‌دهد تا از اطلاعات خام دستگاه حضور و غیاب که به‌صورت خودکار به داده‌های قابل استفاده و تحلیل تبدیل شده است، استفاده کنید. اگر دارای یک شرکت یا سازمان هستید که پرسنل در آن به تردد مشغولند، دستگاه حضور و غیاب و نرم ‌افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن برای شما ابزاری بی‌نظیر خواهد بود. به عبارت دیگر، این نرم ‌افزار به کسب و کارها کمک می‌کند تا به‌طور کاملاً متمرکز و بدون هیچ گونه خطا یا نقصی، مدیریت تردد و حضور و غیاب کارکنان خود را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنند.

 

چهار ویژگی برتر نسبت به رقبا:

  1. در ساختار نرم‌ افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن، سه حوزه کامل به نام‌های حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، و کارگزینی موجود است. هرکدام از این بخش‌ها دارای زیربخش‌های ویژه‌ای هستند که به شدت کاربردی می‌باشند. به عنوان مثال، بخش ویژه در حوزه حضور و غیاب شامل مرخصی، اضافه کاری تشویقی و تنبیهی است. همچنین، بخش ویژه در حوزه حقوق و دستمزد حاوی وام‌ها و در بخش کارگزینی، قراردادهای منحصر به فرد برای هر پرسنل قابل تعریف است.
  2. در نرم‌ افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن، تقویم شیفت‌ها به صورت گرافیکی طراحی شده است. این امکان بی‌نظیر که در هیچ نرم‌افزار دیگری یافت نمی‌شود، به شرکت‌ها و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که به راحتی از آن استفاده کنند. به جرئت می‌توان ادعا کرد که ویسمن تنها شرکتی است که چنین امکانی را در نرم‌افزار حضور و غیاب ارائه داده است.
  3. در نرم‌ افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن، قابلیت ارائه گزارشات پویا و ایستا به صورت همزمان وجود دارد. گزارش پویا به معنای امکان ایجاد گزارشات در لحظه است، که شما می‌توانید ستون‌های گزارش را در آن لحظه تغییر دهید. از سوی دیگر، گزارش ایستا یعنی گزارشی که نوشته و چاپ شده و به عنوان مستندی تحویل داده می‌شود.در نهایت اولین قدم هر مجموعه برای تبدیل شدن به یک سازمان منظم و موفق، داشتن نرم افزار حضور و غیاب تحت وب می‌باشد، که ما می‌توانیم بهترین و کامل‌ترین نسخه آن را به راحتی در اختیار شما قرار ‌دهیم.
  4. این نرم افزار مورد تایید وزات کار می‌باشد، به دلیل اینکه تمامی قسمت‌های نرم افزار مطابق با قوانین اداره کار است.

 

مزایای استفاده از نرم ‌افزار حضور و غیاب تحت وب:

  • تقویت اعتماد کارکنان
  • داشبورد تخصصی و جامع
  • بهینه سازی زمان
  • امنیت
  • دسترسی آسان
  • کارایی بالا

 

 

قابلیت‌های نرم ‌افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن:

  • ایجاد انواع شیفت‌های دلخواه به شکل گرافیکی

در نرم‌افزار، شما قادر به ایجاد انواع شیفت‌های متناوب هستید، به عنوان مثال تعریف شیفت‌هایی که بیش از یک روز طول بکشند؛ یعنی از امروز شروع شده و تا دو روز بعد ادامه یابد یا شیفت‌هایی که از شب شروع شده و تا صبح روز بعد ادامه دارند و غیره.

چهار ویژگی و مزیت رقابتی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن نسبت به رقبا

 

  • مشاهده کارکرد توسط پرسنل:

تمامی پرسنل شما، با توجه به سطح دسترسی‌های اختصاص یافته به آن‌ها، قادرند میزان کارکرد خود را مشاهده کنند.

در این نرم افزار کاربران می‌توانند ساعات مرخصی باقی‌مانده تا پایان سال و تا پایان ماه را مشاهده کرده و برای مرخصی‌های خود تصمیم‌گیری نمایند.

چهار ویژگی و مزیت رقابتی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن نسبت به رقبا

 

  • بانک مقررات گروه کاری

در این نرم‌ افزار، یک بانک از مقررات کاری (قوانینی که توسط اداره کار نوشته شده‌اند) وجود دارد. شما قادر خواهید بود بر اساس مقررات کاری که برای کارخانه خود وضع شده است، آن‌ها را به هر گروه کاری دلخواه افزوده و با افزودن هر قانون به هر گروه کاری، محاسبات نرم‌ افزار مطابق با قوانین افزوده شده خواهد بود.

 

 

 

  • امکان تعریف واحد‌های سازمانی

امکان تعریف چارت سازمانی در این نرم‌ افزار برای تمامی کاربران، با استفاده از نام‌های کاربری و رمز عبورهای مختلف، فراهم شده است.

چهار ویژگی و مزیت رقابتی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن نسبت به رقبا

 

  • محدودیت زمانی برای پاسخ به درخواست‌ها

با فعال‌سازی این قابلیت، پرسنل موظف می‌شوند درخواست مرخصی خود را در یک بازه زمانی خاص محدود کنند.

در این نرم افزار، مدیر ارشد می‌تواند برای بررسی درخواست‌های پرسنل توسط مدیران میانی، محدودیت زمانی را تعیین کند. در صورتی که تایید یا رد درخواست توسط مدیر میانی انجام نشود، نرم‌افزار می‌تواند به‌صورت خودکار (با توجه به تنظیمات انجام شده و در بازه‌زمانی مشخص شده در نرم‌افزار) اقدام به رد یا تایید درخواست کند.

 

  • تعریف ساعات کاری روزانه عادی و شیفت شب

در بسیاری از کارخانجات بزرگ، علاوه بر برنامه‌های روتین هفتگی (بر اساس ساعات کاری تعیین شده توسط قانون اداره کار)، افرادی نیز در شیفت شب فعالیت دارند.

 

 

 

  • اطلاعات حقوقی

کاربران می‌توانند اطلاعات حقوقی خود را در این نرم‌افزار مشاهده نمایند و محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان به صورت کاملا شفاف و روشن در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

 

چهار ویژگی و مزیت رقابتی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن نسبت به رقبا

نرم ‌افزار حضور و غیاب تحت وب برای چه مجموعه‌هایی مناسب است؟

نرم ‌افزار حضور و غیاب تحت وب، برای انواع مجموعه‌ها و کسب‌وکارها با اهداف مختلف بسیار مفید است. یکی از مهمترین ویژگی‌های جذاب این نرم‌ افزار حضور و غیاب، کاهش محدودیت‌هاست. با این راه‌حل، افراد می‌توانند از هر سیستم عاملی استفاده کرده و به راحتی با هر دستگاه متصل به اینترنت، به اطلاعات حضور و غیاب دسترسی یابند.

علاوه بر این، نرم‌افزار تحت وب ویسمن تاکید بر دسترسی آسان و بدون محدودیت به زمان و مکان دارد. این ویژگی موجب می‌شود که کارکنان بتوانند از هر کجا که به اینترنت دسترسی داشته باشند و از این نرم‌افزار استفاده کنند.

گروه نرم‌افزاری ویسمن نسخه تحت وب را با هدف کاهش هزینه‌های جانبی کسب و کارها توسعه داده است. این نرم‌افزار با امکان دسترسی آسان بر روی هر دستگاه متصل به اینترنت، به مدیران کمک می‌کند تا هزینه‌های اضافی مرتبط با محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان خود را کاهش دهند.

در نرم ‌افزار حضور وغیاب تحت وب ویسمن، امنیت اطلاعات نیز حائز اهمیت است و از بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده شده است.

اگر مجموعه شما از سیستم‌های با کارت گرافیک قدرتمند برخوردار نیست، نگرانی در مورد محدودیت‌های سخت‌افزاری وجود ندارد. نرم ‌افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن با هر وسیله‌ای که به اینترنت متصل شود، قابل دسترسی است.

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن این امکان را فراهم می‌کند که داده‌ها به طور بهینه ذخیره شوند. (جلوگیری از پراکنده شدن اطلاعات در پایگاه‌های مختلف و افزایش سرعت عملکرد نرم‌افزار)

 

نرم‌ افزار حضور و غیاب تحت وب برای چه مجموعه‌هایی مناسب نیست؟

اگرچه نمی‌توان گفت که نسخه تحت وب برای هیچ مجموعه‌ای مناسب نیست، اما معمولاً مجموعه‌های کوچک با تعداد پرسنل اندک و بدون شعبه‌های فرعی، ممکن است به دلیل‌عدم نیاز به دسترسی همیشگی در هر زمان و هر مکان، از نسخه‌های ویندوزی بهره‌مند شوند.

 

همین حالا برای بهتر مدیریت کردن پرسنل خود اقدام کنید و با یک کلیک روی نرم افزار حضور و غیاب  ، تسلط کامل روی شرکت خود را تجربه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار