کد خبر: ۲۳۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
حامد مصائبی مدیر بازاریابی شرکت مبین نت:
نمایشگاه تلکام امسال دستاوردهای بسیاری برای شرکت مبین نت داشت و از یک‌سوی در مبین نت آخرین دستاوردها و فناوری‌ها درزمینهٔ هوشمند سازی با رویکرد شهرهوشمند و اینترنت اشیا صنعتی را به معرض ظهور گذاشتیم.

دستاوردهای مبین نت در نمایشگاه امسال مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت

نمایشگاه تلکام  امسال دستاوردهای بسیاری برای شرکت مبین نت داشت و از یک‌سوی  در مبین نت آخرین دستاوردها و فناوری‌ها درزمینهٔ هوشمند سازی با رویکرد شهرهوشمند و اینترنت اشیا صنعتی را به معرض ظهور گذاشتیم.

مهندس مصائبی در ادامه عنوان کرد: برحسب نیاز مشتریان سرویس‌های مختلف  را شرکت مبین  نت ارائه  می‌دهد.

مصائبی همچنین گفت: در زمینهٔ هوشمندسازی  ساختمان ها و مجتمع ها، سیستم‌ هوشمند اطفاء حریق داریم که در برج‌های  بزرگ مختلف کشور فعال می‌باشد و  همین‌طور در  حوزه هوشمند سازی شعب بانک ها، سرویس جدیدی را در نمایشگاه  امسال رونمایی کردیم که از مزیت‌های این سرویس می‌توان به قابلیت کنترل و پایش با استفاده از سنسورهای مختلف دما، رطوبت، کنترل درب ورودی و ... اشاره کرد که به شعب بانک‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از پلتفرم شرکت مبین نت نظارت و کنترل لازم را روی شعب داشته باشند. 

مدیر بازاریابی شرکت مبین نت در ادامه عنوان کرد: در مبین  نت پلت فرم جامعی داریم که تمام سرویس‌های هوشمند روی آن به صورت متمرکز قابل مشاهده و نظارت داشته باشند وایشان افزودند که  در هوشمند سازی آسانسورهای ساختمان ها و مجتمع ها و  همین‌طور در حوزه کنترل یخچال های فروشگاه های زنجیره ای،  سرویس  های متنوع و جدیدی را معرفی کردیم و وی در ادامه گفتند که مبین نت راهکار لازم برای هوشمند سازی کافوهای  شهری را دارا می‌باشد و با استفاده از آن می‌توان  نظارت و کنترل لازم بر روی کافوهای شهری بوجود آید.

حامد مصائبی گفت: در حوزه هوشمند سازی پارکینگ‌های مجتمع‌های بزرگ مسکونی  و تجاری سرویس اختصاصی می‌توانیم در اختیار مشتریان قرار بدهیم و همچنین در حوزه اینترنت اشیاء صنعتی و در راستای هوشمند سازی صنایع میتوانیم راهکارهای متنوعی را برحسب نیاز صنایع به ایشان ارائه دهیم.

 مدیر بازیابی شرکت مبین افزود: در امسال شرکت  مبین نت با نگاه ویژه ای در نمایشگاه تلکام حاضر شده است و از همین جهت تمامی محصولات و خدمات خود را به این نمایشگاه آورده است و با ایجاد طراحی غرفه خود به صورت بسیار ویژه سعی در نمایش این خدمات و راهکارها به بهترین شکل ممکن نموده است.

مصائبی تاکید کرد: شرکت مبین نت در راستای ایفای نقش خود به عنوان پیشرو در حوزه ارائه راهکارهای ارتباطی به سازمان ها و ارائه راهکارهای نوین و جامع هوشمندسازی شهرها و صنایع، همیشه در حال تحقیق و توسعه راهکارها و محصولات خود میباشد و به صورت مستمر نیازسنجی مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: