کد خبر: ۲۳۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
اطلاعات بیش از ۲۰ میلیون کاربر اسنپ ‌فود از جمله رمز، ایمیل، شماره موبایل و... هک شد تا شاید این بار ۳۰ هزار دلار باج گرفته شود!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار ماه بعد از هک اطلاعات کاربران تپسی و با هدف دریافت ۳۰ هزار دلار، اطلاعات بیش از ۲۰ میلیون کاربر اسنپ ‌فود هم هک شد تا شاید این بار ۳۰ هزار دلار باج گرفته شود!

براساس این گزارش، طبق اعلام هکرها، اطلاعات شامل نام کاربری بیش از ۲۰ میلیون کاربر، رمز ورود، ایمیل، نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ۵۱ میلیون موقعیت مکانی، آدرس کامل، شماره تلفن، اطلاعات بیش از ۱۶۰ میلون سفر انجام شده توسط پیک، اطلاعات بیش از ۶۰۰ هزار پرداخت سفارش شامل نام مشتری، شماره کارت و … است.

در این میان اسنپ‌فود با تایید این رویداد و پذیرش مسئولیت، اعلام کرد: در قدم اول در همکاری پلیس فتا درحال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع انجام خواهد داد.

گروه هکری پیش از مذاکره با اسنپ‌ فود، اقدام به فروش اطلاعات کرده و شرکت اسنپ‌فود حداکثر تلاش را برای جلوگیری از انتشار داده‌های کاربران از طریق مذاکره با این گروه هکری خواهد کرد.

امنیت کامل کلیه‌ اطلاعات پرداخت بانکی کاربران شامل اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا بر قرار بوده و این اطلاعات طبق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار