کد خبر: ۲۳۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
حواله‌داران شرکت مدیران‌خودرو امروز (سه‌شنبه، ۱۲ دی‌ماه) در مقابل ساختمان شورای رقابت تجمع کردند و خواستار بازگشت مبالغ اضافه‌ دریافتی توسط این خودروساز مونتاژی شدند.

به گزارش روز سه شنبه اگزیم نیوز، اعتراض‌کنندگان با در دست داشتن بنرهایی خواستار برخورد با شرکت مدیران خودرو و بازگرداندن مبالغ اضافی و غیرقانونی اخذ شده توسط این شرکت شدند.

براساس مصوبه ۵۹۴ امسال شورای رقابت که ۲۱ مرداد ماه به تصویب رسید، اجرای مصوبات این شورا درباره قیمت خودروهای مونتاژی از ۱۱ بهمن ماه سال گذشته لازم‌الاجرا اعلام شد از این رو این حواله داران خواستار دریافت مبالغ اضافی و غیر قانونی که توسط این شرکت از خریداران صورت گرفته بود، شدند.

اعتراض‌کنندگان خواستار آن شدند تا دیوان عدالت با رد دعوی واهی مدیران خودرو، حق پایمال شده خریداران متضرر را مورد حمایت قرار دهند.

همچنین شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی از رییس‌جمهور درخواست کردند تا شرکت‌های خودروساز را که آشکارا تخلف کرده اند و نسبت به مصوبات شورای رقابت بی تفاوت بوده اند را جریمه کند و آنها را مجبور به جبران خسارت و پرداخت مابه التفاوت به مشتریان متضرر کند.

برپایه این گزارش، تجمع کنندگان بنرهایی با عناوین «طبق مصوبه ۵۴۳ مورخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ شورای رقابت، خودروسازان حق فروش محصولات، بدون مصوبه قیمتی شورا را نخواهند داشت»، «خواسته‌ ما، عودتِ مبالغِ غیرقانونیِ اضافه‌ است»، «سازمان تعیزیرات به دادمالباختگان برسید»، «مطالبه همگانی/ پاسکاری اداری، ضرر هنگفت مشتری جواب اعتماد است» در دست داشتند.

حواله‌داران خودروهای مونتاژی پیش از این پنج مرتبه دیگر نیز تجمع کرده بودند که ۲ بار در مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت، یک بار دیگر مقابل ساختمان شورای رقابت، یک بار مقابل اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران و یک بار مقابل دیوان عدالت بود. آنان خواستار برخورد با گران‌فروشی خودروسازان و بازگشت مبالغ غیرقانونی اضافه دریافت شده توسط خودروسازان هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار