کد خبر: ۲۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: صف انتظار برای خرید بلیت‌های قطار کاهش یافته و این روند تا پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی ادامه دارد.

میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با تمهیداتی که برای بخش مسافری امسال در نظر گرفته ایم در حال حاضر صف انتظار برای خرید  بلیت قطار کاهش یافته و این روند همچنان ادامه دارد.

او افزود: به طور قطع صف انتظار برای خرید بلیت قطار در ایام نوروز  هم کاهش می یابد که البته در حال حاضر هم با اقدامات در نظر گرفته شده در پیش فروش ها هم صف انتظار کمتر شده است. طبق تمهیدات در نظر گرفته شده ۷۰ تا ۸۰ واگن مسافری به بخش مسافری کشور تحویل داده خواهد شد که همین موضوع خود زمینه ساز کاهش مدت زمان انتظار خرید بلیت قطار  می شود.

صالحی همچنین درباره واردات واگن‌های مسافری بیان کرد: ۵۰۰ واگن مسافری با عمر بالای ۳۰ سال داریم که باید نوسازی شود که از محل تسهیلات ماده ۱۲ و تبصره ۱۸ به سمت تولیدات واگن مسافری هدایت می‌کنیم و سپس از ظرفیت‌های بین‌المللی هم استفاده می‌شود.  تمام توان خود را برای تقویت بخش مسافری به کار گرفته تا شاهد بهبود این وضعیت باشیم. 

گفتنی است، همزمان با پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری بهمن ماه و طبق آمار، تعداد ۱۶۷.۶۵۲ بلیت (۵۱ درصد از بلیت‌ها) به صورت حضوری و از طریق مراکز فروش و تعداد ۱۶۱.۹۷۲ بلیت به صورت اینترنتی (۴۹ درصد از بلیت‌ها) پیش‌فروش شده است.

برچسب ها: بلیت قطار ، نرخ بلیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار