کد خبر: ۲۳۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
ایرنا : کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای فردا جمعه با ورود سامانه بارشی جدید در سمت جنوب غرب در استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران و برف آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از فردا جمعه (ششم بهمن) به کشور خبر داد و گفت: تهران هم دارای بارش است.

سازمان هواشناسی، کبری رفیعی افزود: امروز پنج‌شنبه در برخی نقاط دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز هم در زنجان، البرز، قزوین و تهران و سواحل شمالی و شمال شرق کشور بارش پراکنده باران و برف را خواهیم داشت.

خبر مرتبط
تمام مناطق تهران آماده باش شدند

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارندگی‌های امروز تهران اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی برای بارش نزولات آسمانی از روز گذشته به نیروهای خدمات شهری مناطق ۲۲گانه آماده باش اعلام کرده‌ایم.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: برای بعدازظهر جمعه گستره این بارش‌ها مناطقی از شمال غرب، غرب، مرکز شرق و شمال شرق کشور را در برمی‌گیرد ضمن اینکه برای روز شنبه هفتم بهمن با فعالیت این سامانه بارشی در کل کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی افزود: از اواخر وقت روز یکشنبه هشتم بهمن این سامانه بارشی به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

رفیعی ادامه داد: شدت بارش‌ها برای فردا جمعه در حد هشدار نارنجی در چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، جنوب غرب آذربایجان غربی، جنوب و شرق لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان است که منجر به آب‌گرفتگی معابر پر شدن مسیل‌ها و لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در این مناطق می‌شود.

خبر مرتبط
تصاویری جذاب از بارش برف تبریز/ مردم غافلگیر شدند+ فیلم

تصاویری از بارش شدید برف در تبریز که حسابی مردم این شهر را در روز گذشته خوشحال کرده است، ببینید.

کارشناس سازمان هواشناسی از هم‌وطنان خواست تا حتماً تمهیدات لازم را درنظر بگیرند.

رفیعی اظهار داشت: از امروز تا سه‌شنبه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و جنوب کشور وزش باد به نسبت شدید را داریم که می‌تواند خیزش گردوخاک همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: تهران هم امروز بارش پراکنده و گاهی وزش باد به نسبت شدید دارد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار