کد خبر: ۲۳۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که برای به خدمت گرفتن یک بازیکن خارجی به مدیریت استقلال درخواست ارسال کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد نکونام عصر امروز در مصاحبه‌ای جنجالی شمشمیر را برای مدیریت استقلال به خصوص علی خطیر از رو بست و انتقادات تند و تیزی نسبت به آن‌ها داشت. یکی از مواردی که سرمربی استقلال خیلی از آن گله‌مند بود نحوه عملکرد مدیریت در نقل و انتقالات بود.

بیشتر بخوانید:

خبر داغ از نقل و انتقالات استقلال/ تصمیم مهم نکونام درباره رضا میرزایی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه به وی لیستی متشکل از چهار بازیکن خارجی برای خرید ارائه کرده است، گفت: «هیچ بازیکنی را باشگاه به من معرفی نکرده است! آقای خطیر در واتساپ برای من بازیکن می‌فرستاد و می‌گفت اینها را نگاه کنید. سؤال می‌کنم اورونوف را رسماً نامه زدیم چرا نمی‌گیرند؟»

با این پاسخ جواد نکونام این ترتیب مشخص شد یکی از بازیکنان مدنظر او برای حضور در استقلال، پدیده فوتبال ازبکستان است که فصل بسیار خوبی را در تیم نوبهار نامانگان سپری کرد و پس از پایان قراردادش با این باشگاه، اکنون بازیکن آزاد است ولی انتخاب تیم جدیدش را به پس از جام ملت‌های آسیا موکول کرده است.

اورونوف که پیش از این در لیگ برتر روسیه برای تیم‌هایی مانند اوفا، اسپارتاک و اورال بازی کرده، گفته می‌شود که با پیشنهادی از سوی زسکا مسکو نیز مواجه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار