کد خبر: ۲۳۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
در رویداد جشن 6 سالگی لیان همراه مطرح شد؛
در رویداد 6 سالگی "لیان همراه"، ریاست هیئت مدیره شرکت، خبر از حضور رسمی برند TCL در ایران داد.

آیلین سیروس: "لیان همراه" به عنوان تنها نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کالای دیجیتال TCL نوید حضور جدیدترین مدل‌های گوشی و تبلت این برند را به بازار داد.

 علی بقایی در مورد سابقه و تاریخچه‌ی شرکت عنوان کرد: لیان همراه توانسته با تجربه‌ای بالغ بر دو دهه در بازار موبایل ایران، هم اکنون عنوان تنها نماینده رسمی کالاهای دیجیتال TCL را از آن خود کند.

وی با اشاره به تجربه موفق قبلی شرکت یعنی همکاری با برند Realme گفت: شرکت لیان همراه به کمک شرکت‌های ثبت شده در امارات و عمان توانسته موانع تحریم را پشت سر گذاشته تا کالای با کیفیت و به روز را به بازار ایران عرضه کند.

به گفته بقایی، لیان همراه بعنوان اولین نماینده رسمی برند ریلمی در ایران توانسته با انجام مذاکرات و رایزنی‌ها، مشکلات گوشی‌های ریلمی از جمله عدم پشتیبانی از زبان فارسی و پیش شماره‌های اضطراری ایران را مرتفع سازد.

همچنین ریاست هیئت مدیره شرکت "لیان همراه"، به فعالیت‌های بازاریابی و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی موفق ریلمی اشاره کرد و افزود: هم اکنون ریلمی توانسته سهم بازاری بیش از 5 درصد را از آن خود کند.

 

حضور جدیدترین مدل‌های گوشی و تبلت TCL؛ به زودی

به گزارش تجارت آنلاین،در ادامه مراسم، مدیر دیجیتال مارکتینگ "لیان همراه" با بیان اینکه این شرکت به دنبال آن است تا تجربه موفق قبلی خود را تکرار کند، گفت: "لیان همراه" به عنوان تنها نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کالای دیجیتال TCL نوید حضور جدیدترین مدل‌های گوشی و تبلت این برند را به بازار می دهد.

مازیار کشمیری در ادامه در خصوص پیشینه‌ی برند TCL گفت: شرکت TCL بعنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های سهامی عام، در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید تلویزیون، لوازم خانگی، مودم و روتر، تبلت و موبایل فعالیت میکند.

به گفته کشمیری، شرکت TCL رتبه دوم تولید پنل‌های تلویزیون، رتبه چهارم تولید پنل‌های گوشی موبایل و همچنین رتبه چهارم عرضه گوشی و تبلت در بازار آمریکا را از آن خود کرده است.

وی در خصوص پیشینه برند تی سی ال گفت: این کمپانی چند ملیتی، در سال 1981 تاسیس شده و تا به امروز در زمینه‌‌های تولید تلویزیون، لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت می کند. این برند محصولات خود را به بیش از 160 کشور عرضه کرده و همچنین در بازار ایران نیز کاملا شناخته شده است.

تی سی ال در بخش تولید موبایل و تبلت نیز از شرکت‌های مطرح و خوشنام است. این برند از سال 2004 همکاری خود را برای تولید گوشی تلفن با برند آلکاتل شروع کرد و پس از تجربه موفق همکاری، در سال 2005 برند آلکاتل را خرید. همچنین این شرکت تجربه همکاری با برند مطرح بلک‌بری را در سابقه خود دارد. تی سی ال در سال 2019 اولین سری گوشی‌های هوشمند خود را تحت عنوان TCL 10 Series بصورت جهانی عرضه کرد. شرکت TCL سابقه همکاری با اپراتورهای مطرح و به نام را در سراسر جهان دارد.

 کشمیری عنوان کرد: گوشی‌های TCL سخت افزار بسیار با کیفیتی داشته به نحوی که در سراسر جهان، تنها 0.45 درصد از گوشی‌های فروخته شده از طریق گارانتی برگشت میخورند که این عدد با توجه به سهم بازار جهانی قابل توجه این برند، عدد شگفت انگیزی به حساب می‌آید.

کالاهای دیجیتال تی‌سی‌ال با گارانتی معتبر لیان همراه

وی به حضور جدیدترین مدل‌های گوشی و تبلت TCL اشاره کرد و نوید عرضه مدل‌های 2024 این برند را به بازار داد.

به گفته‌ی کشمیری، کالاهای دیجیتال تی‌سی‌ال در رده قیمتی اقتصادی با گارانتی معتبر لیان همراه به بازار ایران عرضه خواهند شد. از نکات متمایز محصولات TCL حضور محصولات با مشخصاتی بالاتر از رده اقتصادی هستند به نحوی که در این رده قیمتی، برخی از گوشی‌های تی‌سی‌ال امکان ارتباط 5G و همچنین حافظه‌های 256 گیگابایت با رم 8+8 گیگ ارائه میدهند. همچنین پشتیبانی از قلم لمسی در مدل TCL 40 NXTPAPER از قابلیت‌هایی است که فقط در گوشی‌های پرچمدار میتوان آن را مشاهده کرد.

گفتنی است در بخش پایانی نیز مدیرعامل مجموعه لیان همراه، توضیحاتی را در مورد سابقه حضور و فعالیت در بازار موبایل ایران ارائه کرد.

در این مراسم کیک تولد 6 سالگی لیان همراه در کنار کیک TCL به نشان حضور رسمی این برند توسط مدیران ارشد بریده شد.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: