کد خبر: ۲۳۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
با توجه به بازی پیش‌روی تیم‌های فوتبال ایران و قطر زمزمه‌هایی در فضای مجازی درباره احتمال تعطیلی سراسری روز شنبه مطرح شده است.

شنبه تعطیل می‌شود؟

با توجه به بازی پیش‌روی تیم‌های فوتبال ایران و قطر زمزمه‌هایی در فضای مجازی درباره احتمال تعطیلی سراسری روز شنبه مطرح شده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال کشورمان فردا چهارشنبه به مصاف تیم ملی قطر می‌رود؛ بازی حساسی که از هم اکنون توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

همزمان شایعاتی در فضای مجازی درباره قوت گرفتن احتمال تعطیلی روز شنبه از سوی دولت مطرح شده است. 

احتمال می رود هیات دولت روز شنبه رابا توجه به تعطیلی روز یکشنبه 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و بین التعطیلین ، تعطیل اعلام کند.

روز پنجشنبه 19 بهمن ماه به مناسبت مبعث پیامبر اسلام تعطیل رسمی اعلام شده است اما روز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ماه مناسبت خاصی ندارد ولی همچنان یکشنبه 22 بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی در تقویم ما هر ساله تعطیل رسمی اعلام شده است .

حال با توجه به تعطیلی دو روز قبل از شنبه بیست و یکم بهمن و همچنین روز یکشنبه 22 بهمن که تعطیل رسمی می باشد پرسشی بین مخاطبان و کاربران شکل گرفته است که با توجه به میان تعطیلی بودن شنبه ، آیا شنبه تعطیل می شود و شنبه ۲۱ بهمن بین التعطیلین می باشد و از سوی دولت ادارات و مراکز آموزشی و سازمان ها و همچنین مدارس تعطیل است ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که فعلا خیر و  هنوز خبری در خصوص تعطیلی شنبه اعلام نشده است .

 این در حالی است که  یک کاربر فضای مجازی با انتشار استوری در اینستاگرام نوشت:

شنبه تعطیل میشه. با توجه به شواهد و قرائن احتمال تعطیلی سراسری شنبه خیلی زیاده البته همه چی بستگی به نتیجه بازی فردا داره در صورت صعود به فینال جام ملت‌ها که برای اولین بار بعد از انقلاب اتفاق میفته و آماده شدن برای برگزاری جشن ملی دولت احتمالا شنبه رو تعطیل می‌کنه.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار