کد خبر: ۲۳۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
ایلنا : مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه به اظهار دستیار رئیس‌جمهور در مورد کوروش کمپانی واکنش نشان داد.

 

مهدی کشت‌دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه عنوان کرد: خانم سکینه سادات پاد‌ قبل از اظهار نظر رسانه‌ای بهتر بود کمی‌ تحقیق می‌کردید. انرژی گذاشتید و مصاحبه کردید که بنده به قوه قضاییه هشدار دادم اما نمی‌گویید وقتی هشدار دادید که متهم ۴ ماه پیش از هشدار شما کشور را ترک کرده بود. هنر این بود قبل از فرار هشدار می‌دادید.

وی افزود: خانم پاد قبل از هشدار شما برای متهم پرونده قضایی تشکیل شده بود و کاش اندکی به نقش و‌ مسئولیت مهم دستگاه‌های ناظر اجرایی در جلوگیری از تخلف و نظارت بر مجوزها و عملکردها اشاره می‌کردید.

خبر مرتبط
"کوروش کمپانی" جعلی از آب درآمد/ مالک اصلی کوروش کمپانی یک خانم است؟

مدیرکل ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد گفت: درخصوص کوروش کمپانی مهم‌ترین نکته این است که شرکتی به نام "کوروش پردازان آی‌سا" با مدیرعامل "امیرحسین شریفیان" و خاطره قره‌داغی ثبت رسیده است.

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه یادآور شد: گفتید نامه زدم توجه نشد؛ اما نمی‌گویید مقام قضایی پیش از هشدار شما از دستگاه‌های مسئول و ضابط خواسته است در مورد عملکرد متهم‌ تحقیق و پرونده تشکیل شود. چرا به جای کمک به بستن بسترهای فساد از یک مساله مردم و پرونده ذهنی ملت دنبال ایجاد اختلاف بین قوا هستید.

وی تاکید کرد: چرا در مورد نقش و‌ مسئولیت معاونت پیشگیری قوه قضاییه درست تحقیق نمی‌کنید که حرف بی‌اعتبار نزنید؟ معاونت پیشگیری وظیفه سیاستگذاری و برنامه ریزی برای کنترل آسیب‌ها را دارد و مرجع رسیدگی به شکایات نیست، اصلا آگاه به وظایف آن هستید؟

سکینه سادات پاد‌ در گفت‌وگو با ایلنا عنوان کرد که «در ۱۶ دی ماه نامه مستند و مستدلی خدمت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ارسال کردم و از آنها خواهش کردم ورود کنند، پاسخی به بنده ندادند لابد خودشان پاسخ دارند باید ببینیم چه پاسخی می دهند.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار