کد خبر: ۲۳۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
انتخاب کاروان برای متقاضیان واجد شرایط تشرف به حج تمتع ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد و طی دو سال اولیه، تعداد ثبت‌نام کنندگان قطعی از مرز ۱۵۰۰۰ نفر عبور کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: انتخاب کاروان برای متقاضیان واجد شرایط تشرف به حج تمتع ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد و طی دو سال اولیه، تعداد ثبت‌نام کنندگان قطعی از مرز ۱۵۰۰۰ نفر عبور کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت، ثبت‌نام از واجدین شرایط و متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ در کاروان‌های سراسر کشور از ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز آغاز شد.

افرادی که بر اساس اعلام قبلی سازمان حج و زیارت با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir اقدام به پیش ثبت‌نام ­کرده و واریز وجه انجام داده‌اند و همچنین افرادی که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده و انصراف نداده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.haj.ir یا tamatoreserve.haj.ir کاروان خود را انتخاب کنند و تا پنجشنبه امکان واریز وجه وجود دارد.

انتخاب کاروان و ثبت‌نام در آن با مراجعه به نشانی اینترنتی my.haj.ir و بصورت غیرحضوری بوده و متقاضیان می‌بایست ابتدا نسبت به انتخاب و ثبت‌نام در یکی از کاروان‌های استان محل سکونت خود مبادرت کرده و سپس حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت به دفتر مدیر کاروان مراجعه و سایر مراحل ثبت‌نام (تحویل مدارک، انجام معاینات، اخذ تأییدیه پزشکی) را پیگیری کنند.

طی دو ساعت اخیرانتخاب کاروان توسط متقاضیان از مرز ١٥ هزار نفر عبور کرد.

با توجه به تعیین نرخ ارزسفر حج بر اساس حواله مرکز مبادله طلا و ارز، حداقل هزینه این سفر معنوی ۱۶۲ و حداکثر قیمت آن ۱۸۸ میلیون تومان تعیین شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار