کد خبر: ۲۳۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
پیش‌فروش بلیط های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای به صورت حضوری و اینترنتی از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش ایراسین، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان اظهار کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود و با انجام سفرهای برنامه‌ای کاربران، خدمات رسانی مناسب‌تری در بخش حمل و نقل جاده‌ای فراهم می‌شود.

داریوش باقر جوان با بیان اینکه ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان‌ها نیازسنجی انجام می‌شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کار گرفته می‌شود.

بر اساس گزارش ایرنا، وی خاطرنشان‌کرد: افزون بر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹ هزار دستگاه مینی‌بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جا به جا می‌کنند.

باقر جوان با بیان اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیط‌های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادارات استان‌ها انجام می‌شود، ادامه‌داد: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پل‌های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و می‌توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار