کد خبر: ۲۳۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹
ایمان محمدی که به دلیل مصدومیت در مسابقات قهرمانی کشور غیبت داشت، باتوجه به وضعیتش از لیست اعزامی به جام بین‌المللی وهبی‌امره خارج شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تورنمنت بین‌المللی وهبی‌امره در رشته کشتی فرنگی طی روزهای 17 تا 20 اسفند در آنتالیا برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که در چندین وزن برای فرنگی‌کاران کشورمان حکم انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های المپیک 2024 پاریس را خواهد داشت.

یکی از اوزانی که انتخابی‌اش به این جام موکول شد، وزن 63 کیلوگرم بود که مسابقات قهرمانی کشور آن با اولی میثم دلخانی تمام شد و ایمان محمدی هم که باید در این رقابت‌ها کشتی می‌گرفت، به دلیل آسیب‌دیدگی دست در قم روی تشک نرفت.

همانطور که پیش از این نیز مشخص بود، در صورتی که ایمان محمدی شرایط حضور در مسابقه را پیدا نمی‌کرد، قرار بود دلخانی هم به جام وهبی‌امره اعزام نشود که به گفته سرمربی تیم ملی محمدی از لیست اعزامی به جام وهبی‌امره خارج شد.

حسن رنگرز در این باره به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: ایمان محمدی به این مسابقه نمی‌رسد و دیگر ضرورتی ندارد که دلخانی به ترکیه برود. او در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی خواهد گرفت و در ادامه ارزیابی فنی دو کشتی‌گیر (دلخانی و محمدی) در خرداد ماه اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: کشتی فرنگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار