کد خبر: ۲۳۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران دنیای انگیزه هستند و ترسی از باخت ندارند چون اگر هم ببازند می‌گویند ما به پرسپولیس باختیم.
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ اسماعیل حلالی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در پایان هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر بیست و سوم اظهار داشت: ما شکل خوبی به تیم مان داده‌ایم و خوشبختانه بازی به بازی این وضعیت هم بهتر می‌شود. من بازی اول پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را دقیق ندیده بودم اما بعد از اینکه فیلم بازی را دیدم متوجه تغییرات عمده‌ای شدم. ما در دیدار مقابل اراک با اینکه باختیم اما شکل بدی نداشتیم و موقعیت چندانی هم به حریف ندادیم. آنها یک حمله خطرناک روی دروازه ما نداشتند و فقط روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. به طور کلی روندمان رو به رشد بوده است. بچه‌های تازه وارد رفته رفته کنار تیم جا می‌افتند و مطمئناً این شرایط در ادامه بهتر هم خواهد شد ما در سبک بازی پرسپولیس هم تغییرات مشهودی را می‌بینیم به طور مثال ما در زمان یحیی از توپ‌های بلند استفاده چندانی نمی‌کردیم اما الان پرسپولیس از توپ های بلند هم استفاده می‌کند. الان پرسپولیس خیلی بهتر شده است.

حلالی درباره بازی جام حذفی مقابل تیم نفت و گاز گچساران تصریح کرد: مسابقات جام حذفی چون تک بازی است استرس خاص خودش را دارد. تیم حریف دنیای انگیزه است. هم به خاطر بازی مقابل پرسپولیس و هم حضور در یک بازی پخش زنده. شاگردان پیروز قربانی ترسی از اشتباه ندارند و می‌دانند که اگر ببازند، همه می‌گویند به تیم پرسپولیس باخته‌اند. بنابراین ما باید کمترین اشتباه را در کارمان داشته باشیم تا برنده شویم و به دور بالاتر صعود کنیم.

وی درباره شرایط جدید در خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط به طور کلی در همه خطوط خوب است. ما فقط نیاز به هماهنگی بیشتر داریم الان بازیکنان تازه وارد خارجی که آمده‌اند هفته به هفته بهتر جا می‌یافتند من مطمئنم روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس است. فقط در جام حذفی نباید اشتباه کنیم چون ممکن است اولین اشتباه آخرین اشتباه ما باشد.

حلالی در پایان با اشاره به میزبانی پرسپولیس در دیدار جام حذفی گفت: متاسفانه هواداران ما را در بازی قبل محروم کردند اما مطمئناً در این بازی آنها با تمام وجود می‌آیند و از تیم محبوبشان حمایت می‌کنند همانطور که همیشه این کار را کرده‌اند. نباید تیممان را تنها بگذاریم. تحت هر شرایطی با هر سرمربی پرسپولیس باید برنده باشد و این پیروزی‌ها با حمایت مردم راحت‌تر به دست می‌آید.

ت ت
کدخبر: 203913 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
      برچسب ها: پرسپولیس
      نام:
      ایمیل:
      * نظر:
      آخرین اخبار