کد خبر: ۲۳۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم دارد سوت قضاوت دربی پیش روی تهران را به داوری بسپارد که تا به امروز این مسابقه را قضاوت نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یک هفته دیگر یکصدوسومین دربی شهر تهران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد و در این بین یکی از سؤال‌های روز انتخاب داور دربی است.

بیشتر بخوانید:
محکومیت مدافع پرسپولیس تایید شد

اینکه بازی با سیستم کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد، محدودیت‌هایی را برای انتخاب داور دربی به وجود می‌آورد، یعنی اینکه داور می‌بایست لایسنس قضاوت با VAR را داشته باشد.

تا به این لحظه علاوه بر موعود بنیادی‌فر؛ بیژن حیدری، وحید کاظمی، پیام حیدری، حسن اکرمی، امیر عرب‌براقی و مرتضی منصوریان نیز مجوز قضاوت با سیستم کمک داور ویدیویی را دارند.

با توجه به اینکه بنیادی‌فر دیدار رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس را قضاوت کرده است، از لیست داوران بازی پیش روی سرخابی‌ها خارج خواهد شد و از بین شش داور دیگر می‌بایست یک داور سوت دربی ۱۰۳ را در دست بگیرد.

البته سابقه قضاوت در دیدارهای حساس و تعیین‌کننده دامنه انتخاب کمیته داوران را محدودتر کرده و ظاهراً این کمیته سه گزینه بیژن حیدری، وحید کاظمی و پیام حیدری را برای انتخاب نهایی برگزیده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار