کد خبر: ۲۳۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
طبق تحلیل دو شرکت فعال در ارز مجازی ، قیمت بیت کوین بعد از کف سازی در کانال ۶۲ هزار دلار با روند فزاینده و رشد تا ۷۶ هزار دلار مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کوین دسک، بیت کوین که به رکورد 69 هزار دلار رسیده بود، پنجشنبه کاهش قیمت شدیدی را تجربه کرد اما بعد به سرعت تا 67 هزار دلار افزایش یافت که می‌تواند نشان‌دهنده ادامه روند افزایش قیمت آن تا رکورد جدید باشد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام تحلیلگران شرکت سوئیس‌بلاک، بیت کوین سطح 59 تا 62 هزار دلار را پشت سر گذاشته و به سمت رکورد جدید پیش می‌رود و رشد V شکل بیت کوین نویدبخش قیمت‌های بالاتر است. رشد سریع قیمت بیت کوین تا بالاتر از سطح 62 هزار دلار نشان دهنده روند فزاینده است که به 76 هزار دلار می‌رسد.

شرکت تجارت سرمایه‌های دیجیتال کیو‌سی‌پی‌کپیتال هم اعلام کرد: افزایش قیمت بیت کوین بسیار قابل توجه بوده و سقوط سریع و شدید قیمت این ارز مجازی در روز پنجشنبه 60 هزار دلار را تبدیل به سطح حمایتی مناسب کرده است. مسیر رشد بیت کوین باز شده و افزایش قیمت قابل توجه پیش بینی می‌شود.

صندوق‌های قابل معامله بیت کوین که در آمریکا ثبت شدند با ورود سرمایه زیاد بعد از کاهش قیمت این ارز مجازی در پنجشنبه مواجه شدند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران این صندوق‌ها تحت تاثیر سقوط قیمت قرار نگرفتند.

ورود سرمایه به 10 صندوق قابل معامله جدید به 648 میلیون دلار می‌رسد که بیشترین مبلغ ورودی از زمان آغاز به کار در 11 ژانویه است.

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار