کد خبر: ۲۳۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۷
اقتصادنیوز : امروز هر ریال عمان در بازار ارز تهران به مانند روز گذشته روند نزولی را تجربه کرد و ۱۵۴,۵۴۰ تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز پیش ۳۲۱۰ تومان ارزان شده است.

به گزارش اقتصادنیوز، سال ۱۴۰۲ در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک شده است که شاهد انعقاد تفاهمنامه‌های مختلفی میان ایران و کشورهای همسایه در راستای روابط تجاری و اقتصادی هستیم؛ توافقنامه‌هایی که برخی در زمینه تسهیل تردد مسافران و تسهیل حضور گردشگران میان ایران و این کشورها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

در تازه‌ترین نمونه هم توافقنامه مهمی میان سازمان هواپیمایی ایران و عمان به امضا رسید که در پی آن حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت. طبق این توافقنامه به عمان اجازه داده شده است که از مبدا کشور خودش به مقصد ایران و یک مقصد دوم که پروازی در آن مسیر نداریم، پرواز داشته باشند.

موضوعی که می‌تواند برای بخش عمده‌ای از ایرانیان که بنا دارند در ایام تعطیلات نوروزی راهی این کشور عربی شوند، قابل اهمیت باشد. اگر شما هم جزو این گروه هستید بد نیست که از آخرین وضعیت قیمت ریال؛ واحد پول رسمی عمان در بازار ارز تهران با خبر شوید.

آخرین قیمت ریال عمان امروز ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

امروز هر ریال عمان در بازار ارز تهران به مانند روز گذشته روند نزولی را تجربه کرده است تا پس از چند روز سیر افزایشی؛ برای دومین روز متوالی شیب کاهشی را دنبال کرده باشد. هر ریال عمان امروز ۱۵۴,۵۴۰ تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز پیش ۳۲۱۰ تومان ارزان شده است.

میزان کاهش قابل توجهی که یک رکورد محسوب می‌شود و برای ریال عمان در هفته گذشته بی‌سابقه است.

قیمت امروز درهم امارات

همچنین هر درهم امارات در بازار امروز ۱۶۰۸۰ ارزش گذاری شده است که به مانند هر ریال عمان نسبت به روز پیش عقب نشینی کرده است. هر ریال عمان امروز ۲۹۰ تومان ارزان شده است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «عقب‌گرد محسوس قیمت‌ها در بازار ارز/ سقوط قیمت لیر ترکیه و دینار عراق» بخوانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار