کد خبر: ۲۳۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
در آستانه‌ی رونمایی از نسخه‌‌ی ویژه‌ی آنر مجیک ۶، تصاویر این گوشی عجیب فاش‌ شده‌اند.

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی از نسخه‌های Ultimate و RSR Porsche Design آنر مجیک ۶، تصاویر این گوشی‌ها فاش شده‌اند. هر دو گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت و RSR پورشه دیزاین از پنل پشتی چرمی و لبه‌های خمیده بهره می‌برند و دارای دوربین سه‌گانه هستند.

جدیدترین مدل‌های گوشی آنر به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی یک اینچی (با دیافراگم متغیر) مجهز خواهند بود.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، طراحی پنل پشتی گوشی‌های جدید آنر بسیار متفاوت به‌نظر می‌رسد. جزیره‌ی دوربین در وسط قرار گرفته است و یک خط بزرگ از بالا تا پایین دستگاه کشیده شده.

آنر مجیک ۶ Ultimate صورتی رنگ
طراحی دوربین‌ها و محل قرار گیری اسپیکر اصلی آنر مجیک ۶ Ultimate
بخش پایینی و پشتی آنر مجیک ۶ RSR Porsche Design

نسخه‌های آلتیمیت و پورشه دیزاین آنر مجیک ۶ برای اولین بار در صنعت موبایل به پنل اولد دو‌لایه‌ی ساخت شرکت BOE مجهز می‌شوند. پنل اولد دو‌لایه در مقایسه با پنل‌های اولد عادی طول عمر بالاتری دارد و روشنایی بیشتری تولید می‌کند.

گوشی‌های نام‌برده از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۲۸۰۰ پیکسل بهره‌مند خواهند بود و از نرخ نوسازی متغیر یک تا ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. نمایشگر گوشی‌های مورد بحث به‌گونه‌ای ساخته شده است که در محیط‌های تاریک به چشم کاربران آسیب نرساند.

هر دو گوشی RSR Porsche Design و Ultimate Edition به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شوند. اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی های جدید آنر دردسترس نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار