کد خبر: ۲۳۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
مراسم معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک‌های کشاورزی، تجارت، رفاه و ملت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور حسن کیائی مدیر کل بانک و بیمه و قریشی مدیر کل حوزه دفتر وزارتی وزارت اقتصاد، مدیرعامل بانک تجارت، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک‌های کشاورزی، تجارت، رفاه و ملت برگزار شد و فرشید فرخ نژاد در این مراسم بطور رسمی سکان مدیرعاملی بانک ملت را به دست گرفت.

بر اساس این گزارش، حسن کیائی مدیرکل دفتر امور بانک و بیمه وزارت اقتصاد در این جلسه با تکریم خدمات شایسته و ماندگار رضا دولت آبادی، بسیاری از دستاوردهای کنونی بانک را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی وی دانست و گفت: جایگاه رفیع بانک ملت در بانک ها نشان‌ می دهد این بانک می تواند بطور همزمان اهداف مختلفی را محقق کند.

وی افزود: سبک مدیریتی در بانک ملت باید به نحوی باشد که نه تنها منافع سهامداران حفظ شده و سودآوری بانک افزایش یابد بلکه رضایت سایر ذینفعان از جمله سپرده‌گذاران، تولیدکنندگان و مردم نیز جلب شود. بانک ملت در تمامی حوزه‌ها پیشگام و دستاوردهای متعددی داشته است. توجهات به این بانک ناشی از نقشی است که در اقتصاد و تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی دارد و برای آحاد مردم امکان نقل و انتقالات مالی، ایجاد دسترسی مالی و سیستم پرداخت هوشمند را فراهم می‌کند.

کیائی ادامه داد: سکان هدایت بانک ملت امروز در دستان مدیری توانمند و شایسته قرار گرفت. فرخ نژاد از نظر دانش و تخصص در کنار اخلاق و بزرگ منشی در بانک ها نمونه است. با توانمندی‌های شخصیتی، تجربه، علم و دانش فرخ نژاد، مسیر پرافتخار بانک ملت با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

توسعه ظرفیت های بانک ملت با همراهی مدیران و کارکنان

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت هم در این جلسه با گرامیداشت خاطره مرحوم دولت آبادی مدیرعامل فقید بانک ملت از اعتماد سهامداران عمده، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی و اعضای هیأت مدیره بانک ملت قدردانی کرد. سوابق بانک نشان می دهد باید با تدبیر و سخت کوشی مسیر رو به رشد را ادامه داد.

وی افزود: برای حفظ و ارتقاء دستاوردهای بانک ملت با توجه به همدلی و هم‌افزایی هیأت مدیره و مجموعه بزرگ بانک می توان اقداماتی اثربخش و رو به جلو داشت. ظرفیت‌های توسعه‌ای این بانک بی شمار و از اولین بانک‌هایی بود که چارچوب فرآیندهای کسب و کار را به صورت نظام مند به جامعه معرفی کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: توسعه فناوری اطلاعات و توجه ویژه به بانکداری دیجیتال در دستور کار قرار خواهد گرفت و در کنار آن باید از سرآمدی و پیشتازی بانک در حوزه‌های مختلف مراقبت شود و از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. توجه همزمان به دو حوزه‌ صف و ستاد باید در دستور کار قرار گیرد تا حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های بانک داشت.

فرخ نژاد  بانکداری خُرد را متولی محصولات مشتری پسند و کاهنده ریسک تمرکز در بانک و بانکداری شرکتی را متولی محصولات مورد نیاز کسب و کارها و شرکت‌های بزرگ دانست و در این خصوص توجه همزمان به حوزه بانکداری خُرد و شرکتی را خواستار شد. حوزه بین‌الملل در تثبیت فضای کسب و کار و ارتقای سودآوری بانک نقش ویژه‌ای دارد و باید نیازمندی‌‎های صنایع پیشران همچون صنعت نفت، گاز و فولاد مورد توجه قرار گیرد. می‌توان با راهکارهای مناسب، فعالیت‌ها را توسعه و ظرفیت‌ها را ارتقاء داد.

وی بانک ملت را دارای ذینفعان متعددی دانست و ارزش آفرینی برای بخش‌های پیشرو و اثرگذار را خواستار شد و گفت: باید طبق برنامه پیش رفت تا ارزیابی های عملکرد مطلوبی متناسب با آن داشت. رشد و توسعه سرمایه انسانی بانک متناسب با امکانات و ظرفیت‌های قانونی از دغدغه‌ها است. توجه ویژه به سرمایه انسانی و رشد و توسعه این حوزه در کنار جبران خدمات متناسب با امکانات در اختیار و ظرفیت های قانونی در دستور کار قرار خواهد داشت.

بانک ملت با درایت مدیرعامل جدید خوش خواهد درخشید

مسعود نصر اصفهانی رییس هیأت مدیره بانک ملت نیز با گرامیداشت خاطره زنده‌یاد دولت آبادی مدیرعامل فقید بانک ملت از پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت اقتصاد و بانک مرکزی برای این انتصاب قدردانی کرد و گفت: فرخ نژاد با سابقه درخشان به شایستگی برای این سمت انتخاب شد. فرهنگ سازمانی بانک ملت به گونه ای است که با آغاز به کار هر مدیری، همه ارکان با وی همراه شده و برای موفقیت بانک خواهند جنگید. با درایت و مدیریت مدیر عامل جدید، بانک ملت در این دوران نیز خوش خواهد درخشید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار