کد خبر: ۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
هیاتی متشکل از مدیران و استادان دانشگاه کویت روز پنجشنبه به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مشرف شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از اطلاع رسانی آستان قدس رضوی؛ این گروه ضمن بهره مندی از فضای نورانی مضجع شریف حضرت رضا(ع)، از کتابخانه مرکزی، بنیاد پژوهش های اسلامی و مرکز همایشها و نمایشگاههای این آستان نیز دیدن کردند.

رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه کویت پس از آشنایی با فعالیتهای آستان قدس رضوی، از اقدامات گسترده و مطلوب در این مجموعه تجلیل کرد.

'عبدالرضا اسیری' گفت: اخلاص، امانتداری و عملگرایی مدیران و خادمان بارگاه منور رضوی این حجم توسعه در ابعاد مختلف را در آستان قدس رضوی پدید آورده است.

وی با حیرت انگیز خواندن مجموعه آستان قدس رضوی ادامه داد: چنین مجموعه کامل با ظاهر و نظمی فوق العاده و عظیم را نه تنها در جهان اسلام بلکه در کمتر جایی در سراسر گیتی می توان یافت لذا آستان قدس رضوی می تواند الگوی مناسبی برای جهان اسلام باشد.

وب همچنین با اشاره به کتاب 'المعجم فی فقه لغة القرآن و سر بلاغته' که توسط بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شده افزود: این کتاب، کتابی جامع است که تاکنون من کتابی را درباره قرآن با این وسعت و عظمت ندیده ام که به رشته تحریر درآمده باشد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: