کد خبر: ۳۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
قائم مقام وزير راه و شهرسازي در امور مسكن مهر از برگزاري نشست هاي استاني بررسي عملكرد پروژه‌هاي مسكن مهر خبرداد و گفت: در اين نشست ها وضعيت پروژه‌هايي كه كمتر از 10 درصد پيشرفت فيزيكي داشته باشند، مشخص مي شود.
احمد اصغري مهرآبادي توضیح داد: مقرر شده جلسات اين نشست ها به صورت منظم و با حضور مديران ادارات راه و شهرسازي، بنياد مسكن و انقلاب اسلامي، تعاون، كار و رفاه اجتماعي، بانك مسكن استان، شركت عمران شهرهاي جديد و سازمان ملي و زمين و مسكن برگزار ‌ِشود و به بررسي اقدام هاي انجام شده ادارات در سال 1394 و ارائه برنامه سال 1395 در اين حوزه اختصاص يابد.
وي تأكيد كرد: مهمترين هدف برگزاري اين جلسات اطلاع يافتن از برنامه‌ها و بررسي اقدام هاي انجام شده در سال گذشته و شناسايي مشكلات در اين حوزه است و سعي داريم با توجه به سياست كنوني دولت يازدهم و همچنين با هم‌ انديشي‌هاي لازم هرچه سريعتر موانع باقي مانده را رفع و پرونده مسكن مهر كل كشور را تا پايان سال جاري ببنديم.
قائم مقام وزير راه و شهرسازي در امور مسكن مهر همچنين گفت: تعيين ‌تكليف پروژه‌هايي كه زير 10 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و در مراحل ابتدايي هستند يكي از مهمترين سياست‌هاي ما در اين نشست ها است تا هرچه سريعتر اين پروژه‌ها در كشور به پايان برسد.
اين مقام مسئول با بيان اينكه تاكنون سه روز از آغاز برگزاري اين جلسات گذشته است گفت: درحال حاضر عملكرد استان‌هاي يزد، قزوين، سمنان، قم، زنجان، كهگيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياري، گلستان، آذربايجان شرقي، اردبيل، كرمانشاه و همدان در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفته است و در ساير استان‌ها نيز به تفكيك و به صورت جلساتي منظم در روزهاي آينده برگزار مي‌شوند.
پروژه مسكن مهر در دولت هاي نهم و دهم كليد خورد و مقرر شد دو ميليون و 300 هزار واحد مسكن مهر در سطح كشور براي متقاضيان ساخته شود. هم اكنون بيش از يك ميليون و 900 هزار دستگاه از واحدهاي مسكن مهر به متقاضيان تحويل شده است و دولت در نظر دارد پرونده اين پروژه خانه سازي را تا پايان سال جاري ببندد.
نام:
ایمیل:
* نظر: