کد خبر: ۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
معاون معماري و شهرسازي گفت : سيزدهمين جلسه شوراي عالي شهرسازي در سال جاري با دستور بررسي ميزان انطباق طرح جامع و طرح تفضيلي شهر تهران برگزار شد که ششمين جلسه در اين باره است و رئيس شوراي شهر و شهردار تهران و اعضاي شوراي عالي شهرسازي حضور داشتند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛پيروز حناچي، ديدگاه هاي کميته هاي فني مطرح و نظر کميسيون ماده 5 تهران بررسي شد.  
 
وي افزود : محورهاي مورد بررسي شامل تغييرات پهنه هايي بود که در طرح تفضيلي نسبت به طرح جامع انجام شده و تغيير ماهيت هايي را ايجاد کرده بود که توصيه هايي در اين باره شد.  
 
حناچي اظهار داشت :در خصوص منطقه 22، الزام رعايت سقف جمعيت پذيري  مطرح و طرح هاي موضعي و موضوعي طرح جامع نيز بررسي و تصويب شد.
 
وي گفت : در نشست امروز بر تشکيل نهاد مطالعاتي و پايش طرحهاي توسعه شهري  تهران تاکيد شد که اين مطالعات در کلانشهرها و شهر تهران ضروري است و امروز  از آخرين وضعيت اراضي ذخيره شهري تهران گزارشي تهيه شد که در طرحهاي نوسازي و توسعه شهري مهم است.  
 
معاون وزير راه و شهرسازي گفت : بر اجراي دستور العمل موضوع ماده 14 قانون  زمين شهري با رويکرد هدف حفظ باغات تهران تاکيد و مصوبه اي صادر شد که آخرين بخش انطباق طرح تفضيلي با طرح جامع شهر تهران است که امروز ابلاغ خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، طرح ، انطباق
نام:
ایمیل:
* نظر: