کد خبر: ۳۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
پزشکيان:
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي‌با اشاره به هجمه ي گسترده رسانه اي به دولت تدبير و اميد گفت: 8 سال تمام کشور را شخم زدند و صداي کسي در نيامد اما حالا از دولت روحاني طلبکار شده‌اند!


نايب رئيس مجلس شوراي اسلاميبا اشاره به هجمه ي گسترده رسانه اي به دولت تدبير و اميد گفت: 8 سال تمام کشور را شخم زدند و صداي کسي در نيامد اما حالا از دولت روحاني طلبکار شدهاند!

به گزارش خبرآنلاين دکتر مسعود پزشکيان در جمع اعضاي خانه مطبوعات آذربايجان شرقي اظهار داشت: هشت سال تمام هربلايي خواستند سر مملکت آوردند اما حالا يادشان افتاده چرا رکود و بيکاري و تورم و ... گريبان کشور را گرفته است!

وي ادامه داد: آن زمان وقتي خواستيم حرفي بزنيم گفتند اوايل کار است و کاري نداشته باشيد، وقتي هم بعدا خواستيم اعتراض کنيم گفتند آخرهاي دولت است و تحمل کنيد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلاميبا اشاره به هجمه ي گسترده عليه دولت در رسانههاي مختلف در سال منتهي به انتخابات رياست جمهوري گفت: انحصار به حدي رسيده که وقتي فلان فرد سرفه هم ميکند در بوق و کرنا ميکنند اما خيليهاي ديگر صدايشان به جايي نميرسد.

نماينده تبريز در مجلس با بيان اينکه دلم به حال دولت آقاي روحاني ميسوزد گفت: طي هشت سال 800 ميليارد دلار پول نفت را به باد دادهاند، امروز از مردم و دولت طلکبار هم هستند.

دکتر پزشکيان با بيان اينکه با 100 ميليارد دلار ميشد 30 هزار کيلومتر خط آهن در کشور احداث کرد ادامه داد: راه آهن 160 کيلومتري تبريز-ميانه بعد از 15 سال هنوز به سرانجام نرسيده و بزرگراه 15 کيلومتري تبريز - سهند نيز در 8 سال دولت آقايان اجرايي نشد!

وي با اشاره به دستاوردهاي دولت تدبير و اميد طي سه سال گذشته يادآور شد: عده اي ميپرسند اگر تحريم ادامه مييافت چه ميشد؟ نميدانند که اگر برجام نبود، امروز محتاج نان و دارو از خارج بوديم.

پزشکيان با تاکيد بر اينکه آقايان بايد به عملکرد خود در دولت قبل پاسخگو باشند اظهار داشت: طي هشت سال دولت گذشته، وقتي کشتي کشتي نفت و گاز ايران در ميادين مشترک توسط کشورهاي خارجي به تاراج ميرفت کسي معترض نميشد اما حالا که ميخواهيم از آنها استفاده کنيم، به قراردادهاي نفتي معترض شدهاند.

نايب رئيس مجلس با تاکيد بر اينکه همه ي ما در يک کشتي نشستهايم تاکيد کرد: اگر کسي بخواهد اين کشتي را سوراخ کند، خيانتکار است چراکه باعث غرق شدن کل جامعه خواهد شد.

برچسب ها: پزشکیان ، نفت ، هجمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار