کد خبر: ۳۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
معاون حجتی خبر داد؛
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه امروز یک هزارو ۴۰۰میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود، گفت: تاروزدوشنبه هفته جاری یک هزار و۴۰۰میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان تسویه خواهدشد.
علی قنبری درگفتگو با مهر،  با بیان اینکه میزان خرید تضمینی گندم تا امروز به ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزارتن به ارزش ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است، اظهارداشت: درحال حاضر روزانه حدود یک تا دو هزارتن گندم از کشاورزان خریداری و پیش بینی می‌شود میزان کل خرید ما تقریبا به ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزارتن برسد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، گفت: تا پایان روز جاری، یک هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان از باقیمانده مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود ضمن اینکه تا روز دوشنبه(پس فردا)  نیز یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان تسویه خواهد شد.

معاون وزیرجهاد کشاورزی افزود: بنابراین تا روز دوشنبه هفته جاری ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران  تصریح کرد: با توجه به اصلاح تبصره ۳۶ بودجه از محل فروش اوراق خزانه اسلامی، باقی مطالبات گندمکاران را پرداخت خواهیم کرد و بنده فکر می‌کنم  تا اواسط مهرماه کل بدهی  گندمکاران را تسویه خواهیم کرد.  

نام:
ایمیل:
* نظر: