کد خبر: ۴۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
در آستانه هفته تامین اجتماعی؛
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت : وب سایت دی کلینیک ابوریحان و بیمارستان های تامین اجتماعی تهران درهفته تامین اجتماعی به بهره برداری خواهد رسید .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم افزود: سایت تمامی بیمارستانها و دی کلینیک ابوریحان  با هدف ارائه خدمات درمانی مطلوب‌تر به بیماران و مراجعه‌کنندگان و کاهش ترددها در هفته تامین اجتماعی به بهره برداری خواهد رسید .
مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران گفت: کاربران مراکز درمانی آموزشهای کافی برای استفاده مفید از این سیستم را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: از این پس، بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند از همه نقاط کشور با مراجعه به آدرس سایت مراکز درمانی تامین اجتماعی تهران یا با مراجعه به صفحه اصلی سایت سازمان در پایین صفحه در بخش بیمارستان ها از تمامی اطلاعات موجود آگاهی پیدا کرده و با توجه به مشکل درمانی خود به مرکز ی که نیاز دارند مراجعه کنند و از خدمات درمانی استفاده کنند .
دکتر خسروانی مقدم با تاکید بر اینکه  با راه اندازی وب سایت برای بیمارستانهای تامین اجتماعی  می توان روش های پیشرفته و جدید را جایگزین روش های سنتی و قدیمی کرد، اظهار داشت: راه اندازی وب سایت برای بیمارستان و دی کلینیک ها می تواند به مراکز درمانی نظم بیشتری بخشید .
دکتر خسروانی مقدم با اشاره به اینکه راه اندازی وب سایت می تواند ارتباط موثری بین پزشکان و بیماران فراهم کند ،خاطر نشان کرد : با کمک این سیستم می توان در وقت و هزینه بیماران صرفه جویی کرد و مراجعه کنندگان از سیستم نوبت دهی آن لاین استفاده کنند.
وی یاد آور شد : سامانه مدیریت الکترونیک بیمارستان تابعه استان تهران و دی کلینیک ابوریحان  دارای سه بخش معرفی بیمارستان و پزشکان،نوبت دهی آنلاین و اطلاع رسانی و اعلام وضعیت و بانک اطلاعات بیماران است.
دکتر خسروانی مقدم تصریح کرد : وب سایت مراکز درمانی تابعه  دارای اطلاعاتی از جمله  اخبار بیمارستان و مراکز درمانی، پذیرش اینترنتی بیماران، راهنمای طبقات، معرفی موسسات طرف قرارداد، معرفی سرویس‌های پزشکی از جمله اورژانس، درمانگاه، دیالیز، دندانپزشکی، نوزادان، زایمان، اتاق عمل، مراقبتهای ویژه و همچینین معرفی مرکز، تاریخچه، ریاست و...، معرفی خدمات پزشکی و توانایی‌های مرکز، تور مجازی از مرکز درمانی، نظرسنجی، راه اندازی مقالات پزشکی  و....  دارد .
نام:
ایمیل:
* نظر: