کد خبر: ۴۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
راه حل مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار:
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت:با توجه به ذخیره سازی و توزیع مناسب جهت تنظیم بازار مردم از خرید گوشت و مرغ گران امتناع کنند.
مردم گوشت و مرغ گران نخرند!
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت:با توجه به ذخیره سازی و توزیع مناسب جهت تنظیم بازار مردم از خرید گوشت و مرغ گران امتناع کنند.
علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، با اشاره به نوسانات چند روز اخیر نرخ مرغ گرم در بازاراظهار داشت: این درحالی است که در باب تولید هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
 وی کاهش عرضه مرغ به کشتارگاه را دلیل اصلی نوسانات قیمت دانست و افزود:  با توجه به آنکه بیش از 60 هزارتن مرغ در سردخانه ذخیره سازی شده ،از این رو برای جلوگیری از روند افزایش قیمت اقدام به توزیع مرغ منجمد در بازار نموده ایم.
ولی ادامه داد: از اواخر هفته گذشته روزانه 100 ماشین در فروشگاه های زنجیره ای و میادین اقدام به عرضه مرغ می نمایند که در صورت کاهش عرضه در برابر تقاضا میزان آن را افزایش خواهیم داد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه مردم از خرید مرغ گران امتناع نمایند، گفت: با وجود ماندگاری دو ماهه مرغ های منجمد و کیفیت بالای آنها در مقایسه با مرغ گرم، هیچ گونه نگرانی از حیث مصرف وجود ندارد.
به گفته ولی هر کیلو مرغ منجمد با نرخ 5 هزار و 300 تومان در اختیار توزیع کنندگان قرار می گیرد که درنهایت با احتساب هزینه های ناشی از افت، حمل و سود مغازه دار با نرخ 5 هزار و 700 تومان به مشتری عرضه می شود.
این مقام مسئول با اشاره به  ذخیره سازی 20 هزارتن گوشت گوساله منجمد از سوی شرکت پشتیبانی بیان کرد: براین اساس هر کیلو گوشت گوساله منجمد با نرخ 21 هزار تومان در میادین توزیع می شود .
وی از عرضه روزانه 50 الی 60 تن گوشت گرم وارداتی در بازار خبر داد و گفت: در کنار گوشت گرم داخلی جهت تنظیم بازار اقدام به عرضه گوشت گرم وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار می نماییم که صفر تا صد توزیع تحت نظارت سازمان دامپزشکی است.
به گفته ولی نرخ هر کیلو لاشه وارداتی 31 هزار و 500 تومان، ران 33 هزارتومان و سردست 32 هزار تومان توزیع می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: