کد خبر: ۴۸۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تشریح کرد؛
فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات تیراندازی صبح امروز در میدان دهکده المپیک تهران را تشریح کرد.
جزئیات حادثه مرگ زن جوان در تیراندازی دهکده المپیک
فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات تیراندازی صبح امروز در میدان دهکده المپیک تهران را تشریح کرد.
به گزارش تجارت آنلاین از مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا گفت: حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز، گزارشی از وقوع یک فقره زورگیری و سرقت به عنف به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله مأموران ما در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور مأموران پلیس در محل حادثه، مالباخته مشخصات ظاهری سارقان و خودرویی که با آن متواری شدند را اعلام کرد که بر این اساس  یک زن و دو مرد در این سرقت حضور داشتند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مشخصات این سارقان در اختیار مأموران قرار گرفت، گفت: دقایقی بعد یکی از گشتی‌های حاضر در منطقه موفق به شناسایی سارقان شده و به آنان دستور ایست می دهد؛ اما این افراد بدون توجه به دستور پلیس متواری می شوند که در این میان عملیات تعقیب و گریز میان مأموران و مجرمان آغاز می شود.
سردار ساجدی نیا افزود: دقایقی پس از تعقیب و گریز، مأموران مجبور به شلیک چند تیر هوایی شدند، اما مجرمان باز هم به دستور ایست پلیس توجهی نمی کنند که در ادامه  مأموران با رعایت قانون بکارگیری اسلحه، مجبور به تیراندازی به سمت این سارقان می‌شوند که در این میان سارق زن کشته، یک نفر مجروح و یکی از آن‌ها نیز فرار کرد.
وی با بیان اینکه سارق متواری هم مدتی بعد توسط مأموران دستگیر شد، گفت: بررسی سوابق این افراد نشان داد که هر سه نفر سارق و سابقه دار و از اعضای یک باند سابقه سرقت و زورگیری بوده اند که مواردی چون  آدم ربایی نیز در پرونده  آنان وجود داشت. همچنین  یکی از این زورگیران، سابقه تجاوز به عنف نیز داشته است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شایعاتی که در این زمینه وجود دارد، گفت: درخواست ما از شهروندان این است که اخبار را از منابع موثق و افراد مرتبط پیگیری کنند.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید فخرالدین پیشنماز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
با سلام محترما ما اگاهیم که نه تنها در ساعات نیمه شب یا 4 صبح تنها ماموران انتظامی اماده اند بلکه در طول شبانه روز وظیفه خودرا به نحو احسنت انجام می دهند امیدوارم همیشه پیروز وسربلند و موفق باشند والسلام .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار