کد خبر: ۵۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: صدور، تجدید وتمدید اعتبار دفترچه های درمانی ، صدور فیش حق بیمه، دریافت لیست، پیگیری تعهدات کوتاه مدت، ابلاغ و پلاک برداری های کارگاهی توسط کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی انجام می شود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمیل حق پرست با اشاره به اینکه کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی با هدف امکان دسترسی راحت تر وتسریع وتسهیل ارائه خدمات از طریق واگذاری بخشی از فعالیتهای این مجموعه به بخش خصوصی آغاز به کار کردند، افزود : اولین کارگزاری تامین اجتماعی در کشور در سال ٨٤ درشهرسیاهکل استان گیلان فعالیت خود را شروع کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت : بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران این سازمان  جهت دریافت این خدمات از کارگزاری های رسمی هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنند و تمامی هزینه های مربوطه در قالب تعرفه های مصوب کشوری بصورت حق الزحمه از سوی تامین اجتماعی استان پرداخت می شود.
وی ثبت ٧٢٦٧ مورد نامنویسی جدید ، ٣٠٩٤ فقره دریافت لیست حق بیمه ، ٢٧ هزار مورد صدور فیش پرداخت حق بیمه ، بازاریابی و شناسایی ١٠٢١ بیمه شده مشاغل آزاد واختیاری ، پیگیری پرونده تعهدات کوتاه مدت هزینه های پروتز واروتز برای ١٦٨٨ نفر ، ٢٢٩ مورد کمک هزینه ازدواج ، ١٤٠ فقره کمک هزینه کفن ودفن ، ١٦٩ فقره پلاک برداری و افزون بر٨ هزار فقره انواع ابلاغها را ازفعالیتهای انجام شده توسط ٥ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی گیلان در شهرهای رشت،  لاهیجان وبندرانزلی برشمرد .
نام:
ایمیل:
* نظر: