کد خبر: ۵۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
همزمان با هفته دفاع مقدس:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی از برپایی غرفه این سازمان با عنوان یاد یاران در نمایشگاه دفاع مقدس واقع در پارک لاله تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عبدالخالق حبیبی با اشاره به فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با آغاز ماه محرم، گفت: غرفه حوزه بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی در این نمایشگاه تا ششم مهر ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
وی افزود: مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز در طول هفته دفاع مقدس از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
حبیبی خاطر نشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی مفتخر است که در دوران دفاع مقدس حضوری فعال در دفاع از میهن اسلامی داشته و ٦٥ نفر از کارکنان این سازمان به فیض شهادت رسیده اند. همچنین ٢ نفر از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده اند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه نمایشگاه یاد یاران از سال ٩٣ در محوطه سازمان تأمین اجتماعی واقع در خیابان آزادی تهران برگزار می شد، گفت: در سال جاری پس از هماهنگی به عمل آمده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غرفه حوزه بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه دفاع مقدس پذیرای بازدید کنندگان است.
حبیبی اظهار داشت: در غرفه حوزه بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی بویژه در حوزه های علمی و داروسازی و همچنین فعالیت های فرهنگی این سازمان به بازدید کنندگان معرفی می شود.
وی از برگزاری مسابقه پیامکی ویژه بازدید کنندگان غرفه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: بازدید کنندگان از غرفه تأمین اجتماعی می توانند با پاسخگویی به سوالاتی درباره دوران پر افتخار دفاع مقدس در مسابقه پیامکی شرکت کنند و به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی از اقشار مختلف مردم بویژه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی دعوت کرد که از نمایشگاه دفاع مقدس و غرفه سازمان تأمین اجتماعی بازدید کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: