کد خبر: ۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران عنوان کرد:
رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران گفت: نرخ اجاره بها همگام با نرخ تورم پیش می‌رود و افزایش میزان تورم، افزایش میزان اجاره‌ را به دنبال دارد.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛حسن محتشم، رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران درباره‌ی وضعیت بازار مسکن اظهار کرد: بازار مسکن همچنان در رکود به سر می‌برد و حداقل این رکود‌ تا نیمه دوم زمستان امسال ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: اما در پایان سال 1393 و در نیمه دوم زمستان تغییر و تحول برای واحد‌های کوچک‌تر پیش خواهد آمد.
 
رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به این‌که متقاضیان و بهره‌برداران این حوزه برای پیش‌گیری و صرفه‌جویی از افزایش ناشی از تورم سال آینده دست نگه داشته‌اند، تصریح کرد: اما این روال تا پایان سال تغییر می‌کند.
 
محتشم با بیان این‌که شاهد نقل و انتقالی در پایان سال در بازار مسکن خواهیم بود، افزود:پیش‌بینی می‌شود روند نقل و انتقال تا اوایل تابستان سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
 
رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران درباره‌ی وضعیت بازار اجاره اظهار کرد: نرخ اجاره همگام با نرخ تورم پیش می‌رود و افزایش میزان تورم، افزایش میزان اجاره‌ را به دنبال دارد.
 
وی با بیان این‌که بازار اجاره تا پایان سال به روال فعلی پیش خواهد رفت، گفت: ازآنجایی که خرداد‌ماه فصل نقل و انتقالات است پیش‌بینی می‌شود نقل و انتقال در بازار اجاره نیز از خردادماه سال آینده آغاز شود.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: