کد خبر: ۵۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
بیست و سومین نمایشگاه اتوکام اصفهان از تاریخ 30 آبان تا 4 آذر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار خواهد شد.
نمایشگاه اتوکام اصفهان آبان ماه برگزار میشود 
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان، این نمایشگاه در طول سالیان گذشته همواره به عنوان نماد پویایی و نوآوری  فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از نمایشگاه های پر مخاطب و مورد توجه علاقه مندان بوده است. حضور گسترده شرکت های توانمند بومی و غیر بومی و بازدید مسوولان و دست اندرکاران، فرصت های تجاری قابل توجه و استثنایی برای عرضه محصولات و توانمندی‌ها به شمار می رود.
 
در نمایشگاه امسال، با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، با هدف حداکثر ساختن مشارکت و نیز نظم بخشی هر چه بهتر به اختصاص غرفه ها، ثبت نام شرکت ها در سه مرحله پیش ثبت نام، ثبت نام و جانمایی انجام خواهد شد.
 
بدین منظور، مشارکت کنندگان گرامی می توانند از روز شنبه 15 مهرماه  با مراجعه به سایت www.autocom.ir نسبت به عضویت در سایت، پیش ثبت نام و درج اطلاعات غرفه درخواستی خود اقدام کنند.
 
مرحله پیش ثبت نام تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 27 مهر ادامه خواهد داشت و زمان ثبت نام نهایی و جانمایی غرفه ها به مشارکت کنندگان در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: