کد خبر: ۵۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
محتوا و سازمان برگزار کننده یک همایش، آموزش دهنده و اموزش گیرنده، همگی نقش مهمی در موفقیت یک دوره آموزشی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی همایش آینده بازاریابی، دکتر احمد روستا عضو رسمی هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، موسس و مدیرعامل شرکت رسمی تحقیقات و مشاوره بازاریابی در ایران، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ آینده بازاریابی گفت: ما در این همایش به شما خواهیم آموخت که چگونه مشتریان کلیدی را حفظ کرده و چطور به آنها خدماتی را بدهیم که برای ما ماندگار شوند.
این سخنران برجسته  همایش بزرگ آینده بازاریابی ادامه داد: در همایش بزرگ بازاریابی تکنیک‌های کاربردی و عملیاتی در کنار آموزه‌های علمی نوین در حوزه بازاریابی ارائه خواهد شد و در حقیقت این فرصت بی نظیر برای شرکت کنندگان فراهم می‌شود تا بازاریابی و فروش همانند بالهای یک پرنده شما را در تحقق رویاهایتان کمک کند.
وی با اشاره به اینکه همایش آینده بازاریابی در حقیقت همایشی است که در دل خود داستان‌های زیادی برای گفتن دارد، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این همایش کسانی هستند که به ساختن رویاهای خود در فتح بازارها می‌اندیشند.
 روستا افزود: در همایش بزرگ آینده بازاریابی برای شرکت‌کنندگان داستان‌هایی کاربردی و آکادمیک از بازاریابی نوین و فوق تخصصی در بازار ایران ارائه خواهم کرد تا بدانیم چگونه می‌توان آینده بازاریابی ایران را تخصصی‌تر رقم بزنیم.
براساس این گزارش، در همایش آینده بازاریابی علاوه بر دکتر احمد روستا، کارشناسان برجسته‌ای چون مایکل لی اندررئیس آکادمی بازاریابی تعاملی و مستقیم اتحادیه اروپا و برنده جایزه بهترین سخنران در حوزه مارکتینگ، دکتر یحیی علوی و دکتر حمیدرضا اسماعیل خو به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد آینده بازاریابی در ایران و جهان خواهند پرداخت.
حضور در کنار اندیشمند بازاریابی ایران و استفاده از اندیشه های آن‌ها به قطع یقین بر رشد و توسعه فردی مخاطب خواهد افزود و فعالان بازاریابی دیجیتال به همت شرکت شتاب‌دهنده کسب‌وکار پویش در همایش بزرگ آینده بازاریابی برای رقم زدن تحول بنیادین در کسب‌وکار خود گرد هم می‌آ‌یند 
گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این رویداد 21مهرماه 1396 در سالن همایش خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://conf.pooyeshacc.com  برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام و یا با شماره 02122028650 تماس حاصل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: