کد خبر: ۵۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اعلام کرد: نمایشگاه های الکامپ و تله کام که دو رویداد تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به شمار می روند، از سال آینده به طور همزمان برگزار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، «ناصر علی سعادت» روز دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه تله کام 2017 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران اظهار داشت: امروز نیازمند طراحی مدل تجاری جامع پایدار در بخش ارتباطات و مخابرات کشور هستیم تا به سطح جهانی برسیم.
وی افزود: طراحی این مدل تجاری منجر به رشد صحیح بازار مخابرات کشور خواهد شد.
به گزارش ایرنا، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2017) امروز با حضور 225 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 102 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها از 15 کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) که بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می رود، اوایل مرداد امسال در تهران برپا شده بود.
کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر این باورند که با توجه به تلفیق عرصه مخابرات و فناوری های ارتباطاتی و اطلاعاتی، یکی شدن دو نمایشگاه تله کام و الکامپ برای بهره وری در این عرصه ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: