کد خبر: ۵۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی:
معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ارتقای سطح هتلینگ بیمارستان های این سازمان شرایط بسیار خوبی در بحث پذیرش و خدمت رسانی به مراجعین به وجود آورده است، گفت: هدف اصلی سازمان تامین اجتماعی در اجرای این طرح مهم، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان بوده و نظرسنجی های انجام شده، بر این هدف راهبردی سازمانی تایید دارد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترسیدمجید صادقی راد در نشست مدیران درمان منطقه دو تأمین اجتماعی، از انتقال تجربیات ارزشمند و ابتکار عمل و ایده های خاص در سطح استانها، بعنوان یک محور اصلی که باید در فضای برگزاری چنین جلساتی مد نظر باشد، یاد کرد.
وی به موضوع بخشنامه جدید سازمان تامین اجتماعی مبنی بر تفویض اختیار به مدیران استانی اشاره نمود و آن را موجب حذف و خروج بسیاری از بروکراسی های اداری بی مورد و غیرضروری برای استانها دانست.
وی ضمن تاکید بر توجه به بیمه شدگان، نقش واحدهای درمانی در سازمان تأمین اجتماعی را بسیار مهم و مؤثر تلقی کرد.
دکتر صادقی راد بازبینی نرم پرستاری و پاراکلینیک ها را جزو اولویت های در دست بررسی حوزه درمان عنوان کرد که در صورت تصویب و تحقق شرایط، واحد پرستاری بیمارستانها متحول خواهد شد.
دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان نیز در ادامه این نشست، گزارشی از روند ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان در این استان بیان نمود و اظهار داشت: لزوم بازنگری تشکیلات برای بهبود فرآیندهای شغلی لازم و ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: