کد خبر: ۵۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:
معاون اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرونده الکترونیک بیماران مزمن در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی تشکیل می شود و نظام ارجاع ویژه ای نیز برای این گروه از بیماران ایجاد شده است.
نظام ارجاع و پرونده الکترونیک برای مبتلایان به بیماری های مزمن


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید مجید صادقی راد اظهار داشت: در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای مبتلایان به بیماری های دیابت، فشار خون، بیماری های مزمن اعصاب و روان و بیماری های مزمن قلبی و عروقی پرونده الکترونیک تشکیل می شود و قرار است این پرونده ها برای سایر بیماران نیز به مرور تشکیل شود.

وی افزود: درحال حاضر تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی برای بیماران مبتلا به این ٤ دسته از بیماری ها پرونده الکترونیک تشکیل می دهند و تا کنون بیش از ٦٠٠ هزارپرونده الکترونیک تشکیل شده است.

دکتر صادقی راد ادامه داد: تشکیل پرونده برای این بیماران از سال ٩٤ آغاز شده است و از ابتدای سال جاری نیز پرونده ها به صورت الکترونیک درآمده و پیش بینی می شود طی ماه های آینده تا حدود یک و نیم میلیون نفر از بیماران مبتلا به این ٤ گروه از بیماری ها در مراکر درمانی تأمین اجتماعی دارای پرونده الکترونیک باشند.

وی اظهار داشت: پرونده پزشکی مربوط به بیماری های مزمن این افراد در سامانه مربوطه ثبت شده و در تمامی مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در دسترس قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: