کد خبر: ۵۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
مدیر کل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی:
مدیر کل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در هر پرونده باید با دقت و جدیت کارها را دنبال کرد، گفت: تنقیح بخشنامه ها از مسائل بسیار مهم است که در سازمان تامین اجتماعی دنبال می شود و آغازگر این کار بسیار مهم دفتر حقوقی این سازمان بوده است.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر عمران نعیمی در همایش سراسری روسا و کارشناسان واحدهای حقوقی ادارات کل و مدیریت های درمان این سازمان با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: امیدوارم توفیق داشته باشیم که برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کنیم.

وی افزود: برگزاری این همایش ها و حضور قضات دیوان عدالت اداری منجر به ارتقاء عملکرد حوزه حقوقی این سازمان شده است.

دکتر نعیمی با بیان اینکه در این همایش چند مورد از دعاوی مهم که بیشتر در باره سازمان تامین اجتماعی مطرح می شود را بررسی می کنیم، گفت: همچنین عملکرد یک سال گذشته واحدهای حقوقی استانها را بررسی و ارزیابی و نقاط قوت و ضعف این بخش را بیان می کنیم.

مدیر کل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از پرونده های مهم حوزه حقوقی سازمان درباره فروش یکی از املاک در اصفهان با موفقیت به پایان رسید و معامله انجام شده فسخ شده است.

دکتر نعیمی  با اشاره به واگذاری ۱۸ شرکت دولتی مصوبه هیات دولت به سازمان تامین اجتماعی افزود: در این حوزه عملکرد بخش حقوقی اهمیت بالایی دارد و در یک سال گذشته در بخش املاک حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان به نفع سازمان دعاوی دنبال شده است.

وی افزود: در بخش تنقیح بخشنامه ها ، موسسه عالی پژوهش و معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با دفتر حقوقی این سازمان همکاری کرده اند.

مدیر کل امور حقوقی ودعاوی سازمان تامین اجتماعی گفت: ٨٣ بخشنامه با یک بخشنامه جایگزین و همچنین بخشنامه دیگری جایگزین ۲۳ بخشنامه شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع ۲۰۰ بخشنامه حذف شده و ۵ بخشنامه جایگزین شده است.این کار از مسائل مهم و ماندگار حوزه حقوقی سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود ونرم افزار حقوقی سازمان به خوبی اقدامات انجام شده را نشان می دهد.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان نیز در این همایش با بیان اینکه حوزه حقوقی نقش بسیار مهمی در سازمان دارد، گفت: در کارکرد سازمان تامین اجتماعی نقش اثرگذاری بویژه در کنترل مصارف و دریافت منابع دارد.

سید فاضل حیدری بلوکی افزود: برخی پرونده های حقوقی بسیار پیچیده هستند و در واحدهای حقوقی با جدیت این موضوع دنبال می شود.

وی با اشاره به موقعیت اقتصادی و جغرافیایی ویژه استان هرمزگان گفت: تامین اجتماعی در این استان دارای ۳۶ واحد بیمه ای است و ۱۷ شعبه اصلی با ۴۷۳ نیروی انسانی به بیمه شدگان خدمت رسانی می کنند.

حیدری بلوکی افزود: ٣٠٩ هزار بیمه شده اصلی و۴۱ هزار مستمری بگیر در هرمزگان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و در مجموع ۹۲۰ هزار نفر در این استان معادل ۵۲ درصد جمعیت هرمزگان از خدمات این سازمان برخوردارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان نیز در این همایش گفت: سازمان تامین اجتماعی در جهت توسعه خدمات برنامه همیشگی برای آموزش نیروی انسانی دارد.

دکتر لیلا خدری افزود: خدمت رسانی صحیح سازمان  تامین اجتماعی به جامعه با احاطه نیروهای این سازمان به قوانین و مقررات است و قانون فصل الخطاب همه امور در سازمان تامین اجتماعی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: