کد خبر: ۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
فرمانده بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
فرمانده بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پایگاه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی از بهترین پایگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و سازمان تأمین اجتماعی بیشترین شهید را در بین دستگاه های تابعه این وزارت خانه دارد.
سازمان تأمین اجتماعی بیشترین شهید را در دستگاه های وزارت کار دارد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سرهنگ سیدمحمد میرابی در جلسه فرماندهان بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پایگاههای بسیج سازمان تأمین اجتماعی استان تهران اظهار داشت: مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی عموما از اقشار متدین و ارزشی هستند و دکتر نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز از نیروهای ارزشی و انقلابی است و همواره از بسیج حمایت می کند.

عبدالخالق حبیبی مشاور مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: بسیجیان در مکتبی ساخته شده و آموزش دیده اند که همواره آماده شهادت هستند.

وی با بیان اینکه مسئولین و دست اندرکاران از روحیه بسیج الگوبرداری می کنند، اظهار داشت: بسیج سازمان تامین اجتماعی از هیچ اقدامی برای انجام وظایف و خدمت رسانی دریغ نمی کند.

حبیبی افزایش تعداد اعضای پایگاه مقاومت بسیج را از اقدامات مهم سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: ما سعی کردیم که بیشترین جذب را از همکاران داشته باشیم و تعداد اعضا را به سه برابر رسانده ایم و بسیج خواهران نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی به خانواده شهدای این سازمان، گفت: سازمان تأمین اجتماعی ۶۶ شهید را در راه پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام تقدیم کرده است و رسیدگی به خانواده این شهدای گرانقدر همواره مورد تأکید مدیریت سازمان است.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه فرماندهان پایگاه های بسیج نهادهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برگزاری اردوهای راهیان نور به تبادل نظر و هماهنگی پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: