کد خبر: ۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
معاون اجرایی شركت رجا از تخفیف 10 تا 25 درصدی برای 29 قطار مسافری از 8 آذر تا 30 دی خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از مهر، عبادالله فروزش با اشاره به اینکه شرکت رجا تخفیفات ویژه‌يی را برای مسافران در نظر گرفته است، گفت: در راستای سیاست‌های دولت و به منظور كسب سهم بیشتر حمل و نقل ریلی از جابه‌جایی مسافر كه با هدف مدیریت بازار تقاضا و جذب بیشتر مسافر و حفظ وفاداری آنها است، رجا در بلیت مسیرهای رفت و برگشت خطوط ريلي، براي ۲۹ قطار مسافری خود از ۸ آذر تا ۳۰ دی‌ سال جاری تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد اعمال کرده است.

معاون اجرایی شركت رجا افزود: علاوه بر اين، تخفیف ویژه‌ ۳۰ درصدی در بهای بلیت قطار ۴ تخته لوكس پلور سبز شیراز - مشهد و بالعكس و با در نظر گرفتن نوع مسافران قطار دوطبقه‌ صبا تهران - زنجان که بیشتر دانشجویان و کارمندان هستند، در مسیر رفت و برگشت تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد اعمال شده است.

وي با اشاره به تاکید دولت بر توسعه قطارهای حومه‌ای عنوان کرد: به منظور افزایش سهم حمل و نقل ریلی از حمل و نقل عمومی و کاهش مصرف سوخت و انرژی، شرکت رجا علاوه بر افزایش تعداد قطارهای حومه‌ای، اقدام به کاهش قیمت بلیت اين قطارها و ديگر قطارهاي مسيرهاي ريلي کرده است.

وی در خصوص میزان این کاهش ابراز داشت: هم اکنون قیمت بلیت در مسیرهای تهران - کرج  از ۱۵۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان، تهران - ورامین از ۲۰۰۰ تومان  به ۱۵۰۰ تومان، مسیر تهران- پیشوا از ۲۰۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

با توجه به سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر افزایش قطارهای حومه‌ای، در سال‌جاری تعداد اين قطارها در مسیر تهران - کرج از یک قطار به چهار قطار، تهران - قم به سه قطار و تهران - پیشوا به دو قطار افزایش یافته است.

طبق برنامه زمان‌بندی صورت گرفته متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی شركت حمل و نقل ريلي رجا http://ticket۲.raja.ir  و يا مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز، نسبت به تهیه بلیت و بهره‌مندی از تخفیفات ذکر شده اقدام كنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: