کد خبر: ۶۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
اپل اخیرا دو ویدیوی تبلیغاتی کوتاه منتشر نموده تا کاربران را به خرید آیفون ترغیب کند.
ویدیو‌های جدید اپل، پلی استور و حالت پرتره‌ در موبایل‌های دیگر را به سخره می‌گیرند

اپل اخیرا دو ویدیوی تبلیغاتی کوتاه منتشر نموده تا کاربران را به خرید آیفون ترغیب کند. البته منظور ما از کاربران، صاحبان موبایل‌های اندرویدی است چرا که دیگر ویندوزفونی وجود ندارد و جنگ میان سیستم‌عامل‌های موبایل عملاً دوطرفه شده است. بنابراین ویدیو‌های جدید اپل کاملاً متوجه طرفداران اندروید است.



شرکت کوپرتینویی در اولین ویدیوی جدید خود سعی می‌کند که فروشگاه‌های اپلیکشین متفرقه را با اپ استور اپل مقایسه کرده و زیرکانه آنها را به علت نا‌ امنی‌شان مسخره کند. بدین شکل که در این ویدیو یک کاربر، اپلیکیشنی از اپ‌های موجود بر می‌دارد که موجب می‌شود آن اپ جلوی صورتش منفجر شود. البته در این ویدیو از پلی استور گوگل نامی برده نمی‌شود اما مشخصاً تمامی طعنه‌ها متوجه این فروشگاه اپلیکیشن است چرا که در حال حاضر پلی استور تنها رقیب خطرناک اپ استور به شمار می‌رود.



اینکه اپ استور از پلی استور امنیت بیشتری دارد، واقعیت اثبات شده‌ای است که مثال‌های بیشماری در تصدیق آن منتشر شده است. با این حال گوگل از این نقص آگاه بوده و همواره سعی می‌کند مسئله‌ی امنیت را در پلی استور خود ارتقا داده و به سطح مطلوب کاربران برساند. باید گفت که در حال حاضر پلی استور به خطرناکی قبل نیست و پیشرفت هایی در این زمینه داشته است.



ویدیوی دوم به این مسئله اشاره دارد که تصاویر پرتره‌ای که با آیفون گرفته می‌شوند کیفیت بالاتری نسبت به دیگر پرتره‌های دارند چرا که آیفون با استفاده از ویژگی Portrait Lighting به خصوص خود می‌تواند، شرایطی شبیه به استودیو‌های عکاسی فراهم آورد و ‌به عکس‌های گرفته شده، یک فاکتور منحصر به فرد و دراماتیک اضافه کند. البته این ویژگی هنوز جای کار دارد چرا که نتوانسته رضایت کاربران را کاملاً جلب کند. لازم به ذکر است به ادعای اتحادیه‌ی تیپا، هواوی پی 20 پرو بهترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۸ برای عکسبرداری به شمار می‌رود.

حال سوال اینجاست آیا ویدیو‌های جدید اپل به قدری جذاب و فوق‌العاده هستند که صاحبان موبایل‌های اندرویدی را وادار کند که به خرید آیفون روی آورند یا خیر؟
نام:
ایمیل:
* نظر: