کد خبر: ۶۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار قاصدک 24، یکی از معتبرترین منابعی است که می توانید بدون نگرانی برای خرید بلیط مورد نظر خود به آن مراجعه نمایید.


این سامانه در واقع یک موتور جستجوی حرفه ایست که مجموعه ای کامل از تمامی بلیط های موجود اعم از بلیط چارتر، بلیط هواپیما تهران کیش، بلیط پرواز مشهد و بلیط پروازهای خارجی نظیر بلیط هواپیما پاریس را در اختیارتان قرار می دهد تا علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه آنها را در تاریخ درخواستی خود داشته باشید، خرید مقرون به صرفه تری را نیز تجربه نمایید.

امکان خرید بلیط چارتر با نازلترین قیمت

برای خرید بلیط چارتر هواپیما از قاصدک 24 می‌توانید با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ درخواستی خود در فیلدهای مربوطه، لیست کاملی از بلیط های هواپیمای موجود در آن روز را مشاهده نمایید و در صورت نیاز، لیست خود را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سیستم محدود نمایید تا در نهایت به بلیط چارتر مورد نظر خود که با بودجه شما هم خوانی داشته باشد، دست پیدا کنید. به این ترتیب علاوه بر مشاهده کلیه بلیط های موجود می‌توانید اطمینان داشته باشید که هرگز پروازی را از دست نمی‌دهید. 
گفتنی است بلیط چارتر خریداری شده از سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 بر اساس قوانین موجود، تنها متعلق به خریدار است و غیر قابل انتقال به غیر و تغییر تاریخ یا ساعت پروازی می‌باشد. از این رو توصیه می‌گردد تنها در صورتی که از زمان و امکان سفر خود اطمینان دارید، نسبت به خرید بلیط چارتر هواپیما اقدام نمایید.

رزرو آسان بلیط هواپیما تهران کیش در قاصدک 24

کیش یکی از پرطرفدارترین جزایر تفریحی ایران است که بسیاری از مسافران به جهت قرارگیری این جزیره زیبا در مناطق گرم و خشک، اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه را بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش می دانند. با این وجود بلیط هواپیما تهران کیش در تموم فصول سال پر فروش است و این مسیر پروازی همیشه مسافران خاص خود را دارد. از این رو جهت رزرو آسان بلیط هواپیما تهران کیش می توانید با مراجعه به صفحه نخست سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 و جستجوی مسیر مورد نظرتان بلیط هواپیما تهران کیش دلخواه خود را در یکی از شرکتهای ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر و معراج رزرو نموده و سفر متفاوتی را تجربه نمایید.

خرید بلیط پرواز مشهد در کوتاهترین زمان

اگر اولین بار است که از قاصدک 24 خرید می کنید بد نیست بدانید که تنها یک مقایسه ساده با دیگر سامانه های خرید آنلاین بلیط کافیست، تا متوجه شوید که برای رزرو بلیط پرواز مشهد نیازی به انجام پروسه های طولانی و پیچیده خرید ندارید. در واقع برای خرید بلیط پرواز مشهد در قاصدک 24 می بایست پس از آنکه مبدا و مقصد خود را مشخص کردید، لیست بلیط های نمایش داده شده را بررسی و آن را با ابزارهای موجود در سامانه فیلتر نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن به بلیط پرواز مشهد مورد نظر خود دست یابید. در مرحله بعد، بر روی گزینه خرید بلیط پرواز مشهد مورد نظر خود کلیک و اطلاعات مسافرین را در فیلدهای مشخص شده وارد نمایید. گفتنی است با تکمیل عملیات پرداخت، بلیط پرواز مشهد خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

قاصدک 24 ارائه دهنده ارزانترین نرخ بلیط هواپیما پاریس

همانطور که گفتیم قاصدک 24، تمامی تلاش خود را معطوف به این نکته کرده است که با یک طراحی ساده و کاربردی، برای جمع کثیری از کاربران اینترنتی قابل دسترس باشد با این وجود اگر به هر دلیلی موفق به رزرو و خرید بلیط پرواز خارجی خود نظیر بلیط هواپیما پاریس نشدید، می توانید از راهنمایی تیم پشتیبانی و فروش این مجموعه که هفت روز هفته به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز قاصدک 24 هستند، بهره ببرید.
توجه کنید که یکی از معیارهای مهم در خرید بلیط هواپیما پاریس، ایرلاینهای داخلی یا خارجی عرضه کننده آن می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. از این رو توصیه می کنیم برای رزرو بهترین بلیط هواپیما پاریس متناسب با بودجه و سلیقه خود، حتماً به هنگام خرید، به نام شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما پاریس و نوع کلاس پروازی آن دقت کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر: