کد خبر: ۶۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
رئیس سازمان بسیج اصناف:
رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: دخالت های بی مورد برخی مدیران دولتی در انتخابات اتاق های اصناف گزارش شده است.
دخالت برخی مدیران دولتی در انتخابات اتاق های اصناف گزارش شده است
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،  غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور اظهار کرد: نقشه راه برای رسیدن به اقتصاد امن شامل ثبات و شفافیت قوانین و مقررات، تضمین حقوق مالکیت مردم در اقتصاد توسط دولت و دستگاه قضایی، ثبات اقتصادی کلان،  شفافیت و سلامت اداری - مالی و فرهنگ وفای به عهد و صداقت است.

وی افزود: اگر در نرخ ارز ثبات نداشته باشیم، نرخ تورم را کنترل و بحث اشتغال و سرمایه گذاری را مدیریت نکنیم عدم ثبات اقتصادی کلان را به همراه خواهد داشت.

حسن پور گفت: اگر اطلاعات اقتصادی در دسترس همگان نباشد و رانت اطلاعی به وجود آید امنیت اقتصادی رخ نخواهد داد. همچنین اگر رشوه و قاچاق حذف نشود اقتصاد امن رقم نخواهد خورد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: مفهوم «اقتصاد امن» بخشی از شروط «اقتصاد مقاومتی» است که لزومی به احداث زیرساخت های جدید ندارد بلکه با اصلاح رفتارها محقق خواهد شد.

 حسن پور گفت: فعالان اقتصادی و اصناف در صف مقدم جنگ اقتصادی هستند و همین جا از تمام اصناف میخواهم در مسیر فرهنگ سازی اقتصاد امن و کالای ایرانی به ما کمک کنند.

حسن پور در بخش دیگری از صحبت های خود پیرامون حواشی انتخابات اتاق های اصناف گفت: در مرکز امور اصناف و بازرگانان تخلفاتی صورت گرفته است و بنده به عنوان عضو هیات عالی نظارت وظیفه دارم این موارد را از مراجع قانونی پیگیری کنم و حتما پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: دخالت های بی مورد برخی مدیران دولتی در انتخابات اتاق های اصناف گزارش شده است.

 حسن پور با اشاره به وظیفه بسیج در اتاق های اصناف و اتحادیه ها گفت: بسیج به وظیفه حمایت، هدایت و نظارت خود می پردازد و میلی به تصدی گری ندارد. یکی از وظایف بسیج عدم دخالت در انتخابات اصناف و دیگری جلوگیری از دخالت ها در این انتخابات است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت:‌ حدود سه ماه از انتخابات اتاق اصناف تهران گذشت و به دلیل عدم انتخاب فرد مورد نظر کارشکنی هایی صورت می گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: