کد خبر: ۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
نایب رییس کمیسیون اصل 90 خبر داد:
نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش این کمیسیون در مورد هدفمندی یارانه‌ها و مسکن مهر با آغاز به کار مجلس تصویب و به هیات رییسه ارائه خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛محمدی اظهار کرد: گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها و همچنین مسکن مهر مراحل پایانی خود را طی کرده و با شروع به کار مجلس به هیات رییسه ارجاع خواهد شد تا در مورد قرائت این گزارش‌ها در صحن علنی تصمیم‌گیری شود.
 
وی اضافه کرد: این گزارش‌ها در صحن کمیسیون ارائه شده بود و ایراداتی به آنها گرفته شده بود که با رفع ایرادات در کمیسیون اصل 90 تصویب خواهد شد.
 
نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس یادآور شد: پرونده هدفمندی یارانه‌ها در مورد میزان اجرای تعهدات دولت در قبال بخش تولید، صنعت و کشاورزی در جریان اجرای هدفمندی یارانه‌هاست و اینکه این قانون به صورت کامل اجرا نشده و از فلسفه واقعی‌اش فاصله گرفته است.
 
محمدی خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل 90 در پرونده مسکن مهر نیز به موضوع جانمایی، انجام کارهای زیربنایی، زیرساختی و روبنایی و همچنین فضاهای عمومی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی و مواردی که در اجرای مسکن مهر پیش‌بینی نشده و همچنین تعلل در اجرای مسکن مهر پرداخته است.
 
وی در پایان گفت که کمیسیون اصل 90 در دو گزارش هدفمندی یارانه‌ها و مسکن مهر انحرافات این دو حوزه را مورد بررسی قرار داده و پس از نهایی شدن گزارش‌ها تخلفات احتمالی به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد.
 


انتهای پیام/
 

برچسب ها: یارانه ، مسکن ، کمیسیون
نام:
ایمیل:
* نظر: