کد خبر: ۶۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‌داند حاکمیت دینی، سپاه پاسداران و بسیج نقش اساسی در تداوم انقلاب دارد.
دشمن می‌داند حاکمیت دینی، سپاه پاسداران و بسیج نقش اساسی در تداوم انقلاب داردبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ محمدحسین سپهر صبح امروز در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیات‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در هتل امامت مشهد برگزار شد، با بیان اینکه دشمن می‌داند حاکمیت دینی، سپاه پاسداران و بسیج نقش اساسی در تداوم انقلاب دارد؛ گفت: فشارهای اصلی آنها بر حاکمیت دینی، سپاه پاسداران و بسیج است، به‌طوری که همین دیروز 22 شرکت ما را تحریم کردند، در بخش اقتصادی و نرم بیشترین تهدید را داریم.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خدمت‌رسانی جهادی سبب افزایش امید و نشاط، کاهش محرومیت و توازن در توسعه می‌شود؛ اضافه کرد: این موارد گره اصلی اقتصاد کشور را باز نمی‌کند، باید چند طرح بزرگ در بخش‌های مختلف نظیر آب انرژی امنیت غذایی تولید و حمایت از کالای ایرانی ارائه دهیم، قصد داریم، از طرح‌های خود دفاع کنیم.
وی با اشاره به‌یکی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر بسیج بتواند اقتصاد را مردمی و مردم‌سالار کند، مشکلات ما حل می‌شود؛ متذکر شد: ما راهبرد اقتصاد مقاومتی داریم، قوانین ضعیف یا متضاد بوده، همچنین، تا زمانی که این موارد انجام نشود، گره‌های بزرگ برطرف نمی‌شود،  
سپهر خطاب به‌بسیج اصناف و بازاریان متذکر شد: برای مردمی کردن اقتصاد دست نیاز به‌سوی شما دراز می‌کنیم، اسلام امروز به‌مردمی کردن دیپلماسی که در راهپیمایی‌ها، عزاداری‌ها، اربعین و راهیان نور به‌نمایش درآمده، نیاز دارد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اعتراف اندیشکده‌های آمریکایی به‌حضور ایران در میان ۱۰ قدرت برتر دنیا؛ تصریح کرد: اراده دنیا بر این بود که ما در جبهه مقاومت شکست می‌خوریم، اما اراده مقام معظم رهبری بر این بود که ما به‌فضل خدا پیروزیم و یقین بر پیروزی داشتند و شد.
وی با بیان اینکه توانستیم در برابر جهان صهیونیست مستکبر بایستیم؛ خاطرنشان کرد: چند نفر را در اهواز به‌شهادت رساندند، اما اراده‌ای که تصمیم گرفت، 700 کیلومتر آن طرف‌تر موشک به‌قلب دشمن بزند، قیمت ندارد، در این راستا، برترین رهبران جهانی به‌این اراده احسن می‌گویند.
سپهر با اشاره به‌یکی دیگر از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در همه اجزا و ارکان بسیج باید هیات‌های اندیشه‌ورزی برای یک ماموریت بزرگ انقلابی و دینی و عبور از چالش‌ها و شرایط خطیر جامعه داشته باشیم؛ گفت: در این راستا نیاز به‌استفاده از خرد جمعی که دارای مبانی قرآنی باشد، داریم و سازمان بسیج مستضعفین که بستر تحقق تمدن و جامعه اسلامی است احتیاج به‌خرد جمعی و اندیشه‌های جدید و انقلابی داریم.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به‌یکی دیگر از منویات مقام معظم مبنی بر اینکه مسیر انقلاب باید به‌تمدن نوین اسلامی ختم شود؛ این موضوع امکان‌پذیر است، باید باور کنیم که ما پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی هستیم.
وی اضافه کرد: شاید برخی از مسؤولان یا نخبگان از نیمه خالی لیوان در بیانات خود می‌گویند، اما امروز آمریکایی‌ها و استکبار صهیونیستی مسیحی و یهودی به‌دنبال ایجاد موانع بر سر راه انقلاب هستند، چراکه می‌دانند انقلاب به‌منزله افزایش و اعتلای اقتدار همه جانبه ما است.
سپهر به‌رزمایش 100 هزار نفری که همزمان با 12 مهر ماه سال جاری برگزار شد، اشاره کرد و افزود: این رزمایش نشان‌دهنده عبور از تحریم‌ها برای سیلی زدن به‌آمریکا، ایستادگی، مقاومت و پیمودن راه امام و شهدا که از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است، بود.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه براساس خطابی که مقام معظم رهبری برای آحاد و متخصصین بسیج داشتند، عبور از شرایط تحریم یکی از بزرگ‌ترین تکالیفی است که برعهده ما گذاشتند.
وی مسؤولیت بسیج اصناف و بازاریان در بحث بازار و تولید ثروت را تکلیف بزرگی دانست و ادامه داد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری می‌کنیم، نیز امکان‌پذیر است، برآورد 10 مرکز و اندیشکده امنیتی، سیاسی، دانشگاهی و اقتصادی آمریکایی است، می‌گوید، ما شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.
سپهر با اشاره به‌اینکه با انسجامی که مقام معظم رهبری توقع و انتظار دارند به‌جنگ دشمن برویم و حجم زیادی مطالبه‌گری از دولت و دستگاه حاکمیتی می‌کنیم؛ متذکر شد: ما توانمندی‌های متعددی داریم که طرح‌های جهادی انقلابی قابل اجرا و گره‌گشایی است و در سطح رسانه‌ها مطالبه را طرح کردیم.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به‌بسیج اصناف و بازاریان بیان کرد: هیات‌های اندیشه‌ورز نظرات خود را اعلام کنند، ظرفیت‌های بسیج باید با همدیگر هم‌افزا شود، به‌یک بسته جامع پیشرانه اقتصادی، عمرانی و خدماتی در کشور نیاز داریم که بسیج توانمندی آن را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: