کد خبر: ۶۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
موج تازه بارش در کشور
طی 24 ساعت آینده سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال بوده که پیامد آن بارش باران، وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.
هشدار هواشناسی در خصوص وقوع سیلاب و بارش برف
کارشناس سازمان هواشناسی گفت:احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در برخی استان ها پیش بینی می شود.
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز کل نیمه غربی کشور را بارش فرا می گیرد، اظهار کرد: طی 24 ساعت آینده سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال بوده که پیامد آن بارش باران، وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.
به گفته وی امروز در بخش هایی از استان گیلان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
گودرزی با اشاره به اینکه فردا سامانه بارشی در نیمه غربی کشور تقویت می شود، بیان کرد: براین اساس بارش به دامنه های البرز، سواحل دریای خزر و بخش هایی از مرکز کشیده خواهد شد و روز چهارشنبه بارش در غرب بتدریج کاهش می یابد و در شمال غرب، جنوب غرب، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.
 کارشناس سازمان هواشناسی طی دو روز آینده برای جنوب غرب  و غرب کشور وزش باد شدید را پیش بینی کرد و افزود: همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه غرب خلیج فارس و سه شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.
وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور عراق گفت: امروز برای شهرهای زیارتی سامرا، کاظمین، نجف و کربلا و همچنین شهرهای مرزی بارش شدید باران پیش بینی می شود.
گودرزی از روند کاهشی دما در پایتخت خبر داد و افزود: امروز در آسمان تهران بارش های پراکنده را خواهیم داشت که فردا این بارش ها به اوج خود می رسد.
کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تصریح کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و لرستان انتظار می رود.
هشدار هواشناسی در خصوص وقوع سیلاب و بارش برف
هشدار هواشناسی در خصوص وقوع سیلاب و بارش برف
هشدار هواشناسی در خصوص وقوع سیلاب و بارش برف
نام:
ایمیل:
* نظر: