کد خبر: ۷۲۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
می‌توانیم العین و الدحیل را در تهران ببریم
وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: همان‌طور که قبلاً گفته بودم روزهای سخت ما فرا می‌رسد و هر ۴ روز یک بار بازی داریم و این فشردگی بازی‌ها ما را اذیت می‌کند.
نگرانی شفر از زمان بازی های استقلال
سرمربی استقلال معتقد است روزهای سخت استقلال فرا رسیده است.

وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: همان‌طور که قبلاً گفته بودم روزهای سخت ما فرا می‌رسد و هر ۴ روز یک بار بازی داریم و این فشردگی بازی‌ها ما را اذیت می‌کند. تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند با تمام توان برابر ما می‌ایستند و می‌خواهد برنده شوند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم فردا چه بازیکنانی برای ما بازی می‌کنند. ما مستقیم از قطر به ایران برگشتیم و وقت کافی برای ریکاوری نداشتیم و ۳ روز بعد از آن بازی باید در لیگ بازی کنیم. نقش کادر پزشکی ما بسیار مهم است. به دکتر نوروزی بابت مدال نقره‌اش تبریک می گویم اما من به او مدال طلا می‌دهم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: چند بازیکن مثل وریا غفوری، فرشید باقری و منشأ مشکل دارند و باید بیشتر با آن‌ها کار کنیم و در زمان استراحت‌شان مراقب آن‌ها باشیم. برای من هم موفقیت در لیگ مهم است و هم در لیگ قهرمانان آسیا.

شفر درباره تقویم لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو سه هفته قبل هم گفته بودم که در چنین شرایطی ریکاوری جسمی فقط مهم نیست و بازیکنان باید از لحاظ روحی مناسب باشند. طبیعتاً نمی‌توانیم با ۲۵ بازیکن در زمین حاضر شویم و تعدادی از بازیکنان باید در خانه بمانند و آماده حضور در زمین برای بازی‌های بعدی باشند و سلامت جسمانی خود را حفظ کنند. آن‌هایی که در قطر با ما نبودند باید سعی کنند به آمادگی مطلوب برسند؛ بازیکنانی مثل علی کریمی و همام طارق که هم با مربی بدنساز کار کردند و هم با پزشک‌های تیم. باید ببینیم در تمرین آخر شرایطشان به چه صورت است. اولین بار نیست که با چنین فشردگی روبرو می‌شوم و همه باید از تیم حمایت کنند. باید به استراحت تیم کمک کنیم. هدف ما فقط لیگ برتر نیست و می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم. در لیگ برتر ۴ امتیاز با صدرنشین فاصله داریم و در لیگ قهرمانان آسیا، وقتی بازی‌های آژاکس و منچستر را با رئال و پاری سن ژرمن می بی نم فکر می‌کنم کار آن‌ها از ما سخت‌تر است. ما شانس زیادی برای برگشت داریم تا شرایط را تغییر دهیم. در دیدار خود با نفت مسجد سلیمان باید مانند بازی با فولاد و ذوب‌آهن به میدان رویم. همه می‌دانند که باید به تیم کمک کنند. بازیکنان در تمرین با تمام وجود تلاش می‌کنند و ما هم باید برای آن‌ها تلاش کنیم.

او درباره لیگ قهرمانان آسیا گفت: من در رابطه با تیم خودم باید صحبت کنم. ما شانس برای یک هیچ کردن یا حتی یک بر یک کردن بازی داشتیم. دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم. نگرانی برای آسیا ندارم و باید خود را آماده دیدار لیگ برتری خود کنیم و سپس به العین بیندیشیم. در گروه ما سه تیم قهرمان وجود دارند در حالی که در گروه‌های دیگر تیم‌های دوم و سوم و چهارم لیگ‌های کشورهای مختلف هستند. ما همیشه در گروه سخت قرار می‌گیریم اما این مشکلی نیست و من به تیمم ایمان دارم. ما می‌توانیم العین و الدحیل را در تهران ببریم. شاید این تیم‌ها در بازار ۵۰ میلیون دلار هزینه جذب بازیکن کرده باشند اما برای ما مهم نیست و ما می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم و برای این هدف در تمرین با بازیکنان کار و تلاش می‌کنیم.

سرمربی آلمانی استقلال درباره تعویق هفته بیست و یکم لیگ برتر تصریح کرد: مشکلی که در آن بازی وجود داشت، زمان برگزاری آن بود. اگر ما با نفت بازی نمی‌کردیم باید در تعطیلات لیگ به مصاف آنها می‌رفتیم و این در حالی بود که همه تیم‌ها تعطیل بودند و ما باید ۴ روز قبل از داربی به مصاف حریف خود می‌رفتیم. نگرانی بابت داربی نبود بلکه این نگرانی وجود داشت که بازیکنان در این تعطیلات نتوانند در کنار خانواده‌های خود باشند که این فرهنگ ایرانی است و من به آن احترام می‌گذارم و بعد از آن بازیکنان می‌توانند با انگیزه برگردند. تیم ما باید این بازی را انجام می‌داد. نکته مهم دیگر این است که بعد از بازی به اندازه قبل از بازی مهم است. زمان ما محدود است و بازیکنان باید استراحت خوبی برای مسابقه بعدی داشته باشند. بازیکنان ما باید امکاناتی که سایر تیم‌های حرفه‌ای مثل ماساژ دارند را داشته باشند. با تمام قدرت به زمین می‌رویم اما در همه بازی‌ها نمی‌توانیم از یک سری بازیکنان ثابت استفاده کرد. مثلاً دانشگر در اواخر دیدار با الدحیل ضربه‌ای خورد و مشکل عضلانی پیدا کرد اما باید این چرخش را بین بازیکنان داشته باشیم تا در صورت آسیب‌دیدگی بازیکن دیگری جایگزین او شود. در نتیجه کادر پزشکی و دکتر نوروزی برای ما مهم هستند. این قضیه مانند یک ماشین می‌ماند. زمانی که شما از ماشین خود زیاد استفاده کنید و هیچ رسیدگی به آن‌ها نکنید غیر قابل استفاده می‌شود. بازیکنان ماشین نیستند اما باید به آن‌ها رسیدگی شود و مراقب آن‌ها بود.

شفر درباره علت غیبت منشأ در دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: منشأ کمی خسته است. من دیروز با فتاحی صحبت کردم و جلسه‌ای در رابطه با تیم ملی امید داشتیم. هفته گذشته شنیدم که نقل قولی از سعید فتاحی در رابطه با من منتشر شده که ایشان در صحبت با من آن را تکذیب کردند. یک خبرنگار می‌تواند با دروغی که منتشر می‌کند وجهه همه اصحاب رسانه را خراب کند و شما اجازه این کار را به او ندهید.

به گزارش ایسنا، علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان به علت تداخل ساعت پرواز تیمش با نشست خبری دیدار با استقلال، در این نشست حاضر نشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید هوشیلری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
آقای شفر باید ضعف خط دفاعی در جاییگیری را ببیند . دانشگر و منتظری حتی بلد نبودن یک سانت بپرن و ضربه سر بزنند . بدترین بازیکنان . سهرابیان افتضاح بود . وریا بد بود . منتظری خیلی بد . دانشگر بد . و نورافکن بد . بغیه در حد بسیار معمولی . بازیکنان سه گل عقب بودن و بازی رو به عقب بازی میکردن خنده دار بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار