کد خبر: ۷۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
مدیر برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی گفت: نمایشگاه سال گذشته بسیار منسجم، استاندارد و حضور شرکت کنندگان نیز در آن بی نظیر بود که حدود 5000 نفر بازدیدکننده داشت و از این تعداد حدود 4000 نفر بازدیدکننده تخصصی بوده اند همچنین برگزاری آن به کمک و همکاری اتحادیه، تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان برگزار شد و امسال نیز این مجموعه ها کنار یکدیگر همان همکاری را خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، مجید اکبری مدیرعامل شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان و مدیر برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی در نشست خبری گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی 11تیر لغایت14 تیر ماه امسال از ساعت 10 تا 18 در فضای سرپوشیده ای به مساحت 14 هزار مترمربع در 2 سالن در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار می شود.
اکبری اظهارداشت: در این دوره از نمایشگاه شاخه های مرتبط به صنعت نوشت افزار مانند محصولات تحریر، انواع دفاتر، تجهیزات مهندسی، انواع چسب، هدایای تبلیغاتی، لوازم اداری بایگانی، بازی های فکری کودک، نوجوان و سرگرمی، کیف، کوله و چمدان و شرکت های دانش بنیان مرتبط شرکت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت کننده حضور خواهند داشت افزود: این میزان نسبت به سال گذشته 20 تا 30 درصد افزایش یافته که امیدواریم تا آخرین زمان ثبت نام بر تعداد آنها افزوده شود.
اکبری ارایه آخرین توانمندی ها و فناوری های روز صنعت نوشت افزار، توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه ای، انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار، صادرات محصولات تولیدی ایران، ایجاد ارتباط بین فعالان صنایع و تجار و شناسایی بازار جدید را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.
وی مدیران و مسئولان خرید سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی، مدیرن مراکز و فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های نوشت افزار، مدیران فرهنگی کشور، استادان دانشگاه، دانشجویان هنر، طراحی صنعتی و معماری، عمده فروش ها، واسطه های فروش، شرکت های تبلیغاتی و مراکز چاپ و بسته بندی را از جمله مخاطبان این نمایشگاه عنوان کرد.
اکبری پیش بینی کرد روزانه بیش از سه هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: