کد خبر: ۷۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
مدیر برنامه ریزی وتحقیقات شرکت شهروند بیان کرد: فروشی که قرار بود ظرف ۳ ماه اولیه سال جدید اتفاق بیفتد در ۲ ماه و ۶ روز محقق شد و ۲۴ روز باقی مانده سود اضافی است که حاصل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، علی بهمنی در خصوص عملکرد مالی شرکت شهروند در سه ماه ابتدایی سال گفت: عملکرد کلی شرکت میزان فروش و درآمد را نشان می دهد اما تبلیغات، تامین به موقع کالا، سیستم فناوری اطلاعات و منابع انسانی زوایای پنهانی هستند که در نهایت منجر به فروش بالاتر می شوند، در حال حاضر فراتر از فروش پیش بینی شده خود در سال ۹۷ حرکت کردیم و فروشی که قرار بود ظرف سه ماه اولیه سال جدید اتفاق بیفتد در ۲ ماه و ۶ روز محقق شده است و ۲۴ روز باقی مانده ماه سود اضافی است که حاصل می شود.
بهمنی در ادامه خاطر نشان کرد: مهم ترین عامل تحقق فروش ۳ ماهه شهروند در ۲ ماه و ۶ روز، تامین مستمر کالا و تنوع محصولات متناسب با سلیقه مصرف کننده است، آمار به خوبی نشان می دهد تعداد مشتریان در دو ماه ابتدایی سال افزایش یافته است، وقتی مشتریان کالایی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از شهروند دریافت می کنند شهروند را به نزدیکان خود نیز معرفی می کنند، بنابراین یکی دیگر از عوامل رشد فروش اخیر شهروند را می توان تبلیغات میان فردی یا دهان به دهان دانست، که نشان از فروش موفق همراه با وفاداری ذز مشتریان است.
مدیر برنامه ریزی و تحقیقات شرکت شهروند، درباره کنترل قیمت محصولات در این فروشگاه ها بیان کرد: تیم کنترل قیمت شهروند مرتب قیمت ها را با رقبا مقایسه می‌کنند رویکرد ما این است که قیمت اجناس به هیچ وجه نباید از رقبا بالاتر باشد تلاش می کنیم با تخفیفات ویژه در مناسبت های مختلف قیمت محصولات را پایین تر از بازار تعیین کنیم.
وی در ادامه گفت: آموزش کارکنان از دیگر عوامل موثر بر رشد فروش شرکت شهروند بوده است که با تدوین دوره های آموزشی در سطوح مختلف رفتار احترام آمیز با مشتری سر لوحه کار پرسنل قرار گرفت که در نتیجه تاثیر قابل توجهی در رشد فروش داشت، همچنین نوسازی و چیدمان مدرن فضای فروشگاهی در ماه‌های گذشته، اطلاع رسانی مناسب و تبلیغات هدفمند در سال گذشته تاثیر قابل توجهی در افزایش میزان فروش داشته است، که با هدف اطمینان بخشی به شهروندان برای تامین مایحتاج خود در شرایط نا به سامان بازار صورت گرفت، که مجموعه این عوامل مزید بر علت شد تا به این حجم از سود در سال ۹۸ دست پیدا کنیم.
بهمنی درخصوص تاثیر مدیریت جدید در رسیدن به فروش پیش بینی شده ۳ ماهه در مدت ۶۵ روز تاکید کرد: دوره جدید مدیریت با شعار شهروند در مسیر تحول آغاز شد به این معنی که قرار است در تمام بخش ها تحولاتی صورت گیرد، تلاش مدیر عامل جدید شهروند بر روی دستیابی به مزیت رقابتی پایدار است تا مردم خرید لذت بخش در یک محیط نشاط آور را تجربه کنند، در گذشته شهروند در ذهن مشتریان به یک مجموعه کهنه و قدیمی با ساختار سنتی تبدیل شده بود اما با اقدامات صورت گرفته و ورود سیستم های فناوری اطلاعات، فروشگاه های شهروند از حالت سنتی خارج شده و به یک مجموعه به روز در تمام سطوح تبدیل شده است.
علی بهمنی در پایان تصریح کرد: چنین رشد فروشی در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است، با ایجاد کارگروهی متشکل از هئیت مدیره و مدیر عامل تغییر و تحولات بازار را به دقت رصد کرده و با تفکر استراتژیک توانستیم واکنش مناسبی به تغییرات بیرونی نشان دهیم، اگر مدیریت صحیحی صورت نمی گرفت در شرایط تنش‌زای سال گذشته سهم بازار خود را از دست می دادیم ولی آمار نشان داد مدیریت جدید نه تنها توانست در شرایط پر نوسان، شرکت را سرپا نگه دارد بلکه به سودآوری و رشد نیز دست پیدا کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: