کد خبر: ۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
شرکت شهروند، با ارائه تخفیفات گوناگون، برگزاری جشن های مناسبتی، اجرای قرعه کشی و ...نقش بسزایی در جهت حمایت از امید و نشاط جامعه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، امروزه کمبود تحرک و سرزندگی در فضای شهر تهران به گمشده ای تبدیل شده و جای خالی آن در جامعه و نشاط اجتماعی شهروندان کاملا محسوس است، در همین راستا پیروز حناچی، شهردار تهران در صدد آن برآمده است تا با اجرای پروژه های شهری در فواصل زمانی کوتاه مدت، روح امید و نشاط را بار دیگر به پایتخت بازگرداند.
در شرایط فعلی کشور که تحریم های ناعادلانه، شرایط اقتصادی سختی را برای شهروندان به دنبال داشته است، اهمیت اقداماتی این چنینی و تزریق امید و نشاط در میان شهروندان به ویژه نسل جوان به مراتب بیش از پیش احساس می‌شود تا از این طریق بتوانیم کشتی پر تلاطم اقتصاد ایران را به ساحل امن آرامش هدایت کنیم.

نقش فروشگاه های شهروند در افزایش امید و نشاط در جامعه
فروشگاه های زنجیره ای شهروند، به عنوان بازوی اجرایی مدیریت شهری که همواره همسو با رویکردها و سیاست های شهرداری تهران حرکت کرده است این بار نیز به تبعیت از تصمیم اخیر شهردار تهران در نظر دارد، با ارائه تخفیفات مناسب در بازه های زمانی کوتاه مدت، برگزاری جشن های مناسبتی، اجرای قرعه کشی و ... گامی ارزنده در جهت حمایت از امید و نشاط اقشار کم برخوردار جامعه بردارد.
از سویی شرکت شهروند، با بررسی درصد بهره مندی اقشار مختلف جامعه از تخفیفات اعطایی خود که بر روی محصولات ضروری ارائه می کند، میزان رضایت مشتریان را به دقت رصد کرده تا با تخفیفات بیشتر و عرضه محصولات با قیمتی ارزان تر بتواند رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان را به دست آورد و در شرایط سخت معیشتی، روح امید و نشاط را در جامعه تزریق کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: