کد خبر: ۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی مازندران گفت: 12 هزار و 669 هکتار از زمینهای کشاورزی استان طی سه ماهه نخست امسال بیمه شده‌اند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛حمید رضوی نیا اظهار کرد: صندوق بیمه کشاورزی از سال 63 با بیمه دو محصول چغندرقند و پنبه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: امروزه پرداختن به بیمه و استفاده از چتر حمایتی حاصل از آن از جمله برنامه‌های مهم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به شمار می‌آید. می‌طلبد به پیشرفت بیمه بخش کشاورزی توجه جدی شود.

رضوی‌نیا تصریح کرد: مازندران از جمله استان‌های پرمخاطره در وقوع بلایای طبیعی شامل سیل و تغییرات ناگهانی دما است که منجر به وارد شدن خسارت‌های جبران ناپذیر به بخش کشاورزی استان می‌شود.

وی بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال 5329 بیمه‌گذار در سطح 12 هزار و 669 هکتار محصولات زراعی خود را بیمه کردند. همچنین تعداد 5433 نفر در سطح 12 هزار و 647 هکتار محصولات پاییزه خود را در سال گذشته بیمه کردند.

مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی مازندران تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مازندران، از تمامی کشاورزان، بهره‌برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی خواستاریم محصولات خود را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهند تا از مزایای حمایتی صندوق بیمه کشاورزی برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: